Jump to content
Geplaatst:
comment_605573

Het KNMI heeft gister avond rond 6 uur de 1e weeralarm afgegeven!

Zie het volgende bericht:

Opgesteld op donderdag 08 februari 2007 om 05.11 uur.

Bericht nummer: 3

ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST

Om 7 LT gaat het van het zuidwesten uit sneeuwen en om 13 LT ligt de voorste begrenzing van de sneeuw op de lijn Haarlem-Enschede. Vanmiddag breidt de sneeuw zich nog wat verder naar het noorden uit. In het uiterste zuiden later ook een kleine kans op ijzel. De meeste sneeuw valt in het zuiden en midden van het land: ordegrootte 5-10 cm, lokaal misschien 10-15 cm. De problemen zullen pas vrijdag overdag grotendeels voorbij zijn.

Volgend bericht: 09.00 uur

Vrijdag zullen de problemen grotendeels voorbij zijn.

En volgens deskundigen zal de sneeuw in het zuiden al misschien in de na middag verdwijnen.

Oftewel, een kliederboel, aangezien het dan gaat smelten etc.

Ik woon in het hoge noorden, en de sneeuw wordt pas vanavond bij ons verwacht!

• Reacties 589
  • Bezichtigingen 39.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Amfetamientje
    Amfetamientje

Ik had het niet verwacht maar de sneeuwval zet zich nog steeds voort! Er ligt nu niet meer dan 2 a 300 mg maar dat is nog genoeg om een tijdje wakker te blijven Let it snow, let it snow, let it s

• Amfetamientje
    Amfetamientje

Op de kop af zo'n 6cm

• Hier (Zottegem, onder Gent) "lag" er zo een 15 cm. Tot ik met de bulldozer eventjes over de beton ben geschraapt toen lag er niks meer . Ik gaat die rot sneeuw

Featured Replies

Geplaatst:
comment_858294

Hier in Antwerpen heeft het heel even zachtjes gesneeuwt. Het was helaas wel direct smeltende sneeuw. Het gras en de grond zag er wel wat wit uit, omdat het de hele dag hier aan het vriezen was. Ik verwacht hier dus nog wel 1 van de dagen sneeuw.

Geplaatst:
comment_858302

Bij ons heeft het gisteravond ook een klein beetje gesneeuwd.

Vandaag lag er nog net genoeg om sneeuwballen mee te maken. ^_^

Nu is jammer genoeg alles weer verdwenen!

Geplaatst:
comment_860089
Volgens het weerbericht zou het aankomende week gaan sneeuwen. :engel:

Nu hopen dat ze gelijk hebben, maar dat zal wel weer eens niet. :7

Ik denk het niet, want morgen komt er een westerstorm met onweer en forse windvlagen. De temperatuur gaat omhoog dus ik denk dat de kans dat er sneeuw komt zeer klein is.

Geplaatst:
comment_862555

Net zoals soaDTOM zei in Brabant hele kleine vlokjes ik denk zo groot als een groot als een lieveheersbeestje. Het is rond de Kerstmis nog -7 geweest maar alleen ijs enzo. Wel grappig als je spuugde na 20 seconden was je spuug bevroren :D . Goed idee om een kunstijsbaan te maken! :dans:

Geplaatst:
comment_862720

Bij ons een weekje terug ook eventjes witte straten en auto's en in het begin van de herfst was er grote kans op sneeuw dit jaar , nu Januari en maar ietsje gehad ? , moeten we het nog geloven of moeten we Piet Paulusma bellen voor echte profhulp :7

Volgens mij was de "winterpret" van dit jaar dat we eventjes op natuurijs konden schaatsen en dat we daarna er wel weer gelijk naar de zomer konden gaan , strenge winters krijgen we denk ik de komende jaren niet meer , maar je weet het nooit ..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.