Ik heb een paar maanden geleden een topic op GTAForum gelezen hoe je het beste uit GTA SA komt als het gecrashed is. Als mijn GTA SA gecrashed is moet ik áltijd mijn PC opnieuw starten. Dit komt omdat CTRL + ALT + DELETE het niet doet tijdens GTA.
Is er geen andere manier om uit GTA te komen? Want Ctrl+alt+delete doet het niet maar ik wil toch wel graag naar de task manager/Windows taakbeheer.
Andere knoppen zoals Alt + F4 etc doen het niet.
Wie weet hiervoor een oplossing want ik beschadig zo steeds mijn PC door het in een keer uit te zetten..
Alvast bedankt.
PS.
Sorry als hier een topic over bestaat. Ik heb echt overal gezocht maar ik kon het niet vinden.
Hallo.
Ik heb een paar maanden geleden een topic op GTAForum gelezen hoe je het beste uit GTA SA komt als het gecrashed is. Als mijn GTA SA gecrashed is moet ik áltijd mijn PC opnieuw starten.
Dit komt omdat CTRL + ALT + DELETE het niet doet tijdens GTA.
Is er geen andere manier om uit GTA te komen? Want Ctrl+alt+delete doet het niet maar ik wil toch wel graag naar de task manager/Windows taakbeheer.
Andere knoppen zoals Alt + F4 etc doen het niet.
Wie weet hiervoor een oplossing want ik beschadig zo steeds mijn PC door het in een keer uit te zetten..
Alvast bedankt.
PS.
Sorry als hier een topic over bestaat. Ik heb echt overal gezocht maar ik kon het niet vinden.
Bewerkt: door Gangsta