Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858099 Ik heb een vraag, hoe uninstal je samp eiglijk ? izdat gewoon verwijderen of heb je daar een uninstalller voor ?
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858135 Start >> Alle Programma's >> San Andreas Multiplayer >> Uninstal.
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858136 Dubbelpost. Stoute IK!!!! Bewerkt: 4 januari 200817 jaren door Blizzard
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858148 Configuratie scherm --> Software --> San Andreas Multi Player --> Verwijderen.
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858157 Er is nog een andere manier. In je GTA SA mapje zul je een bestandje aantreffen, genaamd 'SAMPUninstall.exe'. Zoals de naam al zegt, is dit de de-installatie van SA-MP.
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren Auteur comment_858169 ja wtf ik vin die in geen een vn de drie ? weet iemand link vr uninstal bestand ?
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858175 Haha, dan is hij al verwijderd. Alle bestanden die je installeer kan je terug zien in Software. Dus SA:MP heb je al verwijderd.
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858177 Links van uninstallers kun je niet geven, omdat deze zich op jouw pc bevinden. Een via het forum uploaden is ook weer niet mogelijk, deze zijn nogal groot. Als je niet in het configuratiescherm kunt komen, ben je waarschijnlijk geen beheerder, ik denk dat je ouders wel beheerder zijn, vraag anders die om het te verwijderen. SA-mp is gewoon te vinden in de map die je installeerde, dus daar zou het moeten staan. Verder zou ik het ook niet weten. In programma's hoeft hij niet te staan, een installer biedt soms de mogelijkheid dat niet te doen. Groeten, VWOer @ hieronder: Je moet maar zo denken: 'Vragen zijn erom gesteld te worden, zodat wij ze voor jou kunnen beantwoorden. Als er niet mensen waren die vragen stelden klopt de definitie van forum niet meer'. -Zo, dat lucht op - Bewerkt: 4 januari 200817 jaren door VWO-er
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren Auteur comment_858193 srr voor dedubbelpost, maar probleem is opgelost, ik had hem idd niet geinstalleerd staan XD sry vr verspillen vn jullie tijd
Ik heb een vraag, hoe uninstal je samp eiglijk ? izdat gewoon verwijderen of heb je daar een uninstalller voor ?