Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858418 dit is het probleem alsk wil gaan sniperen beetje op hoofden schieten en alles maar alsk dan wil inzoome met me sniper dan crasht me spel weet iemand hier een oplossing voor Alvast bedankt
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858423 dit is het probleem alsk wil gaan sniperen beetje op hoofden schieten en alles maar alsk dan wil inzoome met me sniper dan crasht me spel weet iemand hier een oplossing voor Alvast bedankt Heb je misschien mods geinstaleerd die iets met de sniper doet?
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren Auteur comment_858427 dit is het probleem alsk wil gaan sniperen beetje op hoofden schieten en alles maar alsk dan wil inzoome met me sniper dan crasht me spel weet iemand hier een oplossing voor Alvast bedankt Heb je misschien mods geinstaleerd die iets met de sniper doet? neej
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren Auteur comment_858468 ook niet buiten de sniper? die snapte ik niet T_T ALLEEN ALS IK INZOOM!!! :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858496 ook niet buiten de sniper? die snapte ik niet T_T ALLEEN ALS IK INZOOM!!! :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: Hij bedoelt of je nog andere modificaties hebt geïnstalleerd die niks met de sniper te maken hebben.
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858594 Dat had ik eerst ook, en ik had het ergens mee verholpen. Ik had het ook met zoomen van de camera. Ik dacht dat iets met de display instelling, maar weet niet zeker.
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren Auteur comment_858622 Dat had ik eerst ook, en ik had het ergens mee verholpen. Ik had het ook met zoomen van de camera.Ik dacht dat iets met de display instelling, maar weet niet zeker. ok bedankt kzal ff kijke , en nee ik heb geen andere modificaties gebruikt! O_o
Geplaatst: 5 januari 200817 jaren Auteur comment_858891 Dat had ik eerst ook, en ik had het ergens mee verholpen. Ik had het ook met zoomen van de camera.Ik dacht dat iets met de display instelling, maar weet niet zeker. ok bedankt kzal ff kijke , en nee ik heb geen andere modificaties gebruikt! O_o neej het werkt niet kan iemand me helpe plzzz
Geplaatst: 5 januari 200817 jaren comment_859031 Probeer het bestandje 'gta_sa.set' eens te verwijderen in de San Andreas User Files.
Geplaatst: 5 januari 200817 jaren Auteur comment_859270 Probeer het bestandje 'gta_sa.set' eens te verwijderen in de San Andreas User Files. waar staat dat bestandje? oh kzie em al ik heb et geprobeerd helaas et werkte niet klotezooi weet je mischien nog iets? Bewerkt: 5 januari 200817 jaren door Dutchy3010
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren comment_859791 Loopt het overal vast als met je sniper inzoomt of alleen op bepaalde plekken?
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren Auteur comment_859950 Loopt het overal vast als met je sniper inzoomt of alleen op bepaalde plekken? overal
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren comment_859985 mss eens een keertje herinstaleren En wallah kwist niet dat je kon gamen als je in kartonnen doos woont Bewerkt: 6 januari 200817 jaren door mmaes1
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren Auteur comment_860588 mss eens een keertje herinstaleren En wallah kwist niet dat je kon gamen als je in kartonnen doos woont man ik heb computer van 2 euro van de zeeman met internet van alice ^^ iedereen bedankt voor hun behulpzaamheid Bewerkt: 6 januari 200817 jaren door WALLAH
dit is het probleem alsk wil gaan sniperen beetje op hoofden schieten en alles
maar alsk dan wil inzoome met me sniper dan crasht me spel weet iemand hier een oplossing voor 
Alvast bedankt