Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858482 Ik heb even een vraagje over de rijschool.. Als je goud hebt op alles, heb je dan alle drie de auto's of alleen de laatste.. Want ik heb de Super GT nodig voor Export, maar ook de auto die je krijgt bij Silver. Help me out, here.. D²
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858485 Ik heb even een vraagje over de rijschool..Als je goud hebt op alles, heb je dan alle drie de auto's of alleen de laatste.. Want ik heb de Super GT nodig voor Export, maar ook de auto die je krijgt bij Silver. Help me out, here.. D² Als je goud hebt krijg je volgens mij alle 3 de auto's Edit: Vergeten, meer info kun je hier kijken. Bewerkt: 4 januari 200817 jaren door Jay;
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858486 Je krijgt, als je per niveau omhoog komt, steeds een wagen er bij. Op het laatst heb je dus op de parkeerplaats staan: Super GT - Brons Bullet - Zilver Hotknife - Goud Je krijgt dus alles op de parkeerplaats te staan.
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren Auteur comment_858491 Je krijgt, als je per niveau omhoog komt, steeds een wagen er bij. Op het laatst heb je dus op de parkeerplaats staan: Super GT - Brons Bullet - Zilver Hotknife - Goud Je krijgt dus alles op de parkeerplaats te staan. Oké, super, bedankt! Van mij mag dit topic dan wel dicht, want mijn vraag is beantwoord ^^
Ik heb even een vraagje over de rijschool..
Als je goud hebt op alles, heb je dan alle drie de auto's of alleen de laatste..
Want ik heb de Super GT nodig voor Export, maar ook de auto die je krijgt bij Silver.
Help me out, here..
D²