Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858693 Ik zat gewoon ergens te rijden, ik drukte even op pauze. En toen ik terug keerde naar het spel, kreeg ik rood lucht om me heen.. Hoe kan dit? Bug ofzo? Of een fout van SA..? Bewerkt: 4 januari 200817 jaren door SanAndreasGEK
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858710 uhm, dan zou het gewoon een glitch zijn... Misschien iets wat te maken heeft met interiors of de blue hell. Is het al eerder voorgekomen?
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858826 Ik weet niet hoé rood het was maar soms is er ook een gewone rode weersomstandigheid.
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858832 In SA zijn er soms oranje luchten. Het kan zijn dat het bij jou rood werd. Als dit heel erg vaak bij jou gebeurt en je hebt er last van; probeer SA gewoon eens opnieuw te installeren.
Geplaatst: 5 januari 200817 jaren comment_858834 Of vraag om een schone timecyc.dat. In dat bestand zit alle informatie over weeromstandgheden in het spel. Het kan zijn dat het beschadigd is. Het bestandje kun je vinden in *****GTA San Andreas/data.
Ik zat gewoon ergens te rijden, ik drukte even op pauze. En toen ik terug keerde naar het spel, kreeg ik rood lucht om me heen..
Hoe kan dit? Bug ofzo? Of een fout van SA..?
Bewerkt: door SanAndreasGEK