Geplaatst: 5 januari 200817 jaren comment_859469 ik heb probleem met opstarten van gta sa er staat screwing around with credits isn t cool... wat moet ik nu doen ik heb al opniuew geinstalert en ik geen cd crack
Geplaatst: 5 januari 200817 jaren comment_859479 Heb je dit bij Singleplayer of bij Multiplayer? Volgens mij komt dit namelijk niet bij gewoon GTA SA, maar wel bij bijvorobeeld SA-MP. Bijvoorbeeld als je een script hebt gedownload en die credits hebt weggehaald. Dan wordt je verbannen bij SA-MP. Helemaal zeker ben ik er niet van, maar volgens mij kan het niet bij gewoon GTA SA, maar wel bij SA-MP.
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren Auteur comment_859876 ik heb bij alle twee kan niemand mij helpen ? hoe moet ik nu spelen ? het lukt niet Bewerkt: 6 januari 200817 jaren door metehan
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren Auteur comment_860441 kan niemand mij helpeenn !!!!!!!!!!!!!!!! ik kan gta sa niet opstarten
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren comment_860467 Wacht eens een keer geduldig man, in plaats van te gaan dubbelposten
ik heb probleem met opstarten van gta sa
er staat screwing around with credits isn t cool...
wat moet ik nu doen ik heb al opniuew geinstalert
en ik geen cd crack