Geplaatst: 5 januari 200817 jaren comment_859607 Ik vind het zeer verrot dat saven geld kost, kan ik dat ook instellen dat het niks kost, offff minder. Lars
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren comment_859786 De prijs van een level saven staat vastgesteld in het PERFORM_SAVE_GAME commando. Om dit te omzeilen kun je het SAVE_GAME ( ) commando te gebruiken. Dit is een eerdere versie van het uiteindelijk gebruikte save-systeem van GTA2. Merk op dat dit commando het level direct opslaat wanneer het opgeroepen wordt en je er dus zelf een THREAD_TRIGGER omheen moet scripten.
Geplaatst: 7 januari 200817 jaren comment_861083 De prijs van een level saven staat vastgesteld in het PERFORM_SAVE_GAME commando. Om dit te omzeilen kun je het SAVE_GAME ( ) commando te gebruiken. Dit is een eerdere versie van het uiteindelijk gebruikte save-systeem van GTA2. Merk op dat dit commando het level direct opslaat wanneer het opgeroepen wordt en je er dus zelf een THREAD_TRIGGER omheen moet scripten. waar download je die "eerdere versie"?
Geplaatst: 7 januari 200817 jaren comment_861094 Commando's kun je niet downloaden: ze maken gewoon deel uit van de scripttaal waarmee GTA2 geschreven is. In de scripting handleiding van DMA kun je allerlei vroege commando's vinden die nog steeds werken. GTA2 Scripting.doc kun je hier downloaden.
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren comment_1286334 Commando's kun je niet downloaden: ze maken gewoon deel uit van de scripttaal waarmee GTA2 geschreven is. In de scripting handleiding van DMA kun je allerlei vroege commando's vinden die nog steeds werken. GTA2 Scripting.doc kun je hier downloaden. en zit ook bij de script compiler
Ik vind het zeer verrot dat saven geld kost, kan ik dat ook instellen dat het niks kost, offff minder.
Lars