Geplaatst: 6 januari 200817 jaren comment_859816 Type: Call of Duty 4 - Singatuur-Logo Stijl: Call of duty 4 Rand: gesheurd net alsof je de rand van papier afscheurd zoiest zou ik het willen hebben Tekst: DK Clan Kleuren: Ik zou graag willen dat het hele plaatje een beetje een goud tintje krijgt Render: Afbeelding: http://gamesblog.genieknows.com/wp-content...7/08/cod_4b.jpg Extra: Doe je best! Bewerkt: 8 januari 200817 jaren door RonaldVC
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren comment_859869 Sorry hoor maar ik vindt het nie tleuk datje de tekst gebruikt als mij !!! met MickyMous!! als je het graag andre tekst doen dat vind ik prettig:D
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren Auteur comment_859880 Sjeeminee wat maakt dat nou uit iedereen mag doen wat hij wil. Maar oke als jij het zo wil dan doe ik het wel (aardig he) maar dit vind ik wel echt belachelijk.
Geplaatst: 7 januari 200817 jaren comment_861390 Ik heb iets snel geprobeerd. Het is niet echt gelukt. Maar misschien denk jij er anders over Klikie Het logo komt later nog wel Bewerkt: 7 januari 200817 jaren door GTA-fan2
Geplaatst: 7 januari 200817 jaren comment_861421 Ik heb iets snel geprobeerd.Het is niet echt gelukt. Maar misschien denk jij er anders over Klikie Het logo komt later nog wel Het is niet erg netjes om hem te maken terwijl iemand anders al heeft gezegd dat hij hem maakt, nou heeft game~skater hem mischien voor niks gemaakt. Bewerkt: 7 januari 200817 jaren door 2fast{0}
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_861756 dat klopt 2fast. maar hij heeft de mijne gekozen, ik kon hem niet uploaden op de een of andere manier dus heb ik hem via msn gestuurt
Type: Call of Duty 4 - Singatuur-Logo
Stijl: Call of duty 4
Rand: gesheurd net alsof je de rand van papier afscheurd zoiest zou ik het willen hebben
Tekst: DK Clan
Kleuren: Ik zou graag willen dat het hele plaatje een beetje een goud tintje krijgt
Render:
Afbeelding: http://gamesblog.genieknows.com/wp-content...7/08/cod_4b.jpg
Extra: Doe je best!
Bewerkt: door RonaldVC