Geplaatst: 6 januari 200817 jaren comment_860289 weet jij hoe je je gang leden laat rijden bij bv een drive tru als jij wil schieten zoner te rijden???? weet je antwoord schrijf hier onder bedankt om het te lezen
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862369 er is een mod voor. ik heb die mod volgens mij ergens gezien. maar die mod kun je alleen downloaden met winzip. waar weet ik niet meer. en winzip kost GELD. dus weet wat je doet, dan komt alles goed.[/font]
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862462 er is een mod voor.ik heb die mod volgens mij ergens gezien. maar die mod kun je alleen downloaden met winzip. waar weet ik niet meer. en winzip kost GELD. dus weet wat je doet, dan komt alles goed.[/font] Op de meeste pc zit al winzip, en anders kun je het met winrar doen. Deze kan je wel gratis downloaden.
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862472 Kun je geen gangleden rekruteren? Dat kun je wel, door op de PS2 op een homie richten en pijltje omhoog induwen. Op PC hetzelfde maar dan aleen maar met G dacht ik.
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862583 er is een mod voor.ik heb die mod volgens mij ergens gezien. maar die mod kun je alleen downloaden met winzip. waar weet ik niet meer. en winzip kost GELD. dus weet wat je doet, dan komt alles goed.[/font] En wat dacht u van Winrar? Winrar is trailversie maar er zit kennelijk een fout in de software waardoor je het voor altijd kunt gebruiken!
weet jij hoe je je gang leden laat rijden bij bv een drive tru als jij wil schieten zoner te rijden????
weet je antwoord schrijf hier onder bedankt om het te lezen