January 6, 200818 yr Ik probeer Dmagic1 Wheel Mod te installeren maar steeds als ik het doe krijg ik deze boodschap: Wat houdt het in want ik snap er niks van.. (de mod installeert dus niet) Edited January 6, 200818 yr by Scorpiuss
January 6, 200818 yr Lijkt er in eerste instantie gewoon op dat je de mod zelf of al een eerdere versie op je PC hebt staan. Bekijk dit nog even na, verwijder de mod voor de zekerheid en installeer dan de nieuwste versie.
January 6, 200818 yr Author Neeneenee dat dacht ik eerst ook, maar hij staat niet op de pc.. Ik heb hem wel eens geinstalleerd maar toen meteen weer gecanceld.
January 6, 200818 yr Neeneenee dat dacht ik eerst ook, maar hij staat niet op de pc.. Ik heb hem wel eens geinstalleerd maar toen meteen weer gecanceld.Da's niet slim, want dan heb je hem waarschijnlijk toch half geïnstalleerd. Waarschijnlijk heeft de installer net een bestand op map overgebracht waardoor het programma denkt dat ie geïnstalleerd is. Spoor deze op en verwijder/vervang 'm. Nu kun je de mod opnieuw installeren.
January 6, 200818 yr Author Edit 2: het is me gelukt! Ik heb de manual installatie gedaan met behulp van deze tut: http://forums.xbox-scene.com/lofiversion/i...hp/t390873.html Edited January 7, 200818 yr by Scorpiuss
Ik probeer Dmagic1 Wheel Mod te installeren maar steeds als ik het doe krijg ik deze boodschap:
Wat houdt het in want ik snap er niks van.. (de mod installeert dus niet)
Edited by Scorpiuss