Geplaatst: 7 januari 200817 jaren comment_861144 Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik heb een tijdje geleden per ongeluk het windows truetype geinstalleerd. Dat is een lettertype dat ervoor zorgt dat op elke site de letters hetzelfde lettertype zijn. Maar ik vind dat vervelend dus het moet weg. Hoe moet dat?? Greetzz GTAgangsta
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_861898 Weer disablen En je bedoelt ClearType, truetype is voor het printen. Dit doe je door: Rechtermuis op bureaublad -> Eigenschappen -> Tabblad Vormgeving -> Knoppie ''Effecten'' en door bij het 2e hokje niets aan te vinken OF wel aanvinken en dan Normaal/ClearType kiezen.
Geplaatst: 10 januari 200817 jaren Auteur comment_863543 Weer disablen En je bedoelt ClearType, truetype is voor het printen.Dit doe je door: Rechtermuis op bureaublad -> Eigenschappen -> Tabblad Vormgeving -> Knoppie ''Effecten'' en door bij het 2e hokje niets aan te vinken OF wel aanvinken en dan Normaal/ClearType kiezen. Ik heb het geprobeerd maar het lettertype is op elke site nog steeds hetzelfde :S
Geplaatst: 11 januari 200817 jaren comment_864265 Kun je er een plaatje van maken? Dan is het wat duidelijker wat je bedoelt. Mvg, Flitskikker
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje.
Ik heb een tijdje geleden per ongeluk het windows truetype geinstalleerd.
Dat is een lettertype dat ervoor zorgt dat op elke site de letters hetzelfde lettertype zijn.
Maar ik vind dat vervelend dus het moet weg.
Hoe moet dat??
Greetzz
GTAgangsta