Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

MuziekUMD - Green Day Bullet In A Bible [Vraag]

Ik ben de laatste tijd een erge fan van GD, dus was even aan het zoeken op Free Record Shop voor Bullet In A Bible, een cd van GD. Daar zag ik dus een muziekUMD van Bullet In A Bible staan.. Mijn vraag is dus: Zie je ook beeld op die UMD, video dus. Of is het puur de muziek, MP3 dus?

Alvast bedankt, The GamerII

Featured Replies

Ik ben de laatste tijd een erge fan van GD, dus was even aan het zoeken op Free Record Shop voor Bullet In A Bible, een cd van GD. Daar zag ik dus een muziekUMD van Bullet In A Bible staan.. Mijn vraag is dus: Zie je ook beeld op die UMD, video dus. Of is het puur de muziek, MP3 dus?

Alvast bedankt, The GamerII

Bullet In A Bible is in principe een DVD met beeld, en een UMD veranderd er weinig aan. Ik heb het even voor je opgezocht, en ik denk dat het hiermee wordt bevestigd :sigaar:

Green Day - Bullet In A Bible UMD Video

• Author

Dankje! Btw, weet je ook wat de kwaliteit van die video is..? Film kwaliteit?

Alle UMD's geven een kwaliteit gelijkwaardig aan DVD. Ik neem dus aan dat ook deze daar niet veel voor onder zal doen en gewoon vergelijkbaar is met de DVD versie.

• Author

Dan is het dus veel goedkoper als ik de CD van Bullet In A Bible koop, want daar zit automatisch de DVD bij.. Voor 28,-..

Dat is de afweging die je moet maken, de cd en de DVD óf een UMD en dus overal en nergens kunnen beschikken over de muziek. Ik denk dat we je daar niet mee kunnen helpen omdat dat toch echt een persoonlijke keuze is die je zelf moet maken.

Wel kan ik zeggen waar ik zou voor gaan en dat is dan toch de CD plus gratis DVD, je kan hem dan niet overal mee meenemen, maar je kan hem op een groot scherm bekijken, geluid is beter en het is in verhouding goedkoper zover ik begrijp.

Succes met je keuze.

• Author

Dankjewel, ik heb zojuist de CD + DVD bij Bol.com bestelt :D Ik kan natuurlijk ook die DVD nog omzetten in MP4 formaat..

Bedankt allemaal voor de reacties!