Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_861546 ik gebruik de jetpack vaak in gangwars echter ik moet steeds dat eind naar het verlaten vliegveld om het op te pikken ik heb geprobeert dat ding te saven in een garage of heliplatform, maar werkt niet is het te saven ?
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_861551 Volgens mij is het ding niet te saven en spawnt het telkens weer op de vindplaats. Voor zover ik weet is er nog 1 optie over en dat is om een cheat te gebruiken. YECGAA volgens mij..?
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_861604 Je plaats hem gewoon in je garage! Hij savet het als een voertuig. Edit: Nu zie ik pas dat je dat al geprobeert hebt... Normaal gezien moet dat werken... Mischien heb je te maken met een bug. Bewerkt: 8 januari 200817 jaren door Grove4L
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_861617 Volgens mij is het ding niet te saven en spawnt het telkens weer op de vindplaats. Voor zover ik weet is er nog 1 optie over en dat is om een cheat te gebruiken. YECGAA volgens mij..? Dat klopt wel, maar misschien is een handigere versie "ROCKETMAN"... Je plaats hem gewoon in je garage! Hij savet het als een voertuig. Edit: Nu zie ik pas dat je dat al geprobeert hebt... Normaal gezien moet dat werken... Mischien heb je te maken met een bug. Nee, dat werkt niet, aangezien een jetpack niet als voertuig wordt beschouwd.
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren Auteur comment_861827 cheaten doe ik niet, of het moet even knallen zijn en dan niet saven ik doe het half eerlijk (bekijk de tips en the walktroughs) heb je geen cheat nodig
ik gebruik de jetpack vaak in gangwars
echter ik moet steeds dat eind naar het verlaten vliegveld om het op te pikken
ik heb geprobeert dat ding te saven in een garage of heliplatform, maar werkt niet
is het te saven ?