Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_861632 hallo ik kan niet verder met mijn san andreas het spel geeft geen missies meer waarom en mijn laaste missie was high noon en mad dogg moest ik nog redden en daarna kreeg ik niks meer warom ik ben in de derde stad lasventuras
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_861640 hallo ik kan niet verder met mijn san andreas het spel geeft geen missies meer waarom en mijn laaste missie was high noon en mad dogg moest ik nog redden en daarna kreeg ik niks meer warom ik ben in de derde stad lasventuras Een snelle blik op de Missieoverzicht pagina vertelt mij dat je waarschijnlijk nog één of meerdere missies op de Verdant Meadows Aircraft Graveyard moet doen, voordat je verder kunt. Check de Desert_Missies pagina om te zien welken dat zijn. Succes in ieder geval
hallo
ik kan niet verder met mijn san andreas het spel geeft geen missies meer waarom en mijn laaste missie was high noon en mad dogg moest ik nog redden en daarna kreeg ik niks meer warom ik ben in de derde stad lasventuras