Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_862049 Mijn probleem is dat mijn huis veel te dikke muren heeft of dat de router niet ver genoeg kan. Dus is mijn vraag: moet ik een nieuwe router kopen of moet ik de oude verplaatsen? Ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven. ps: Het is voor mijn PS3 internetverbinding
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_862066 Je zou een ouderwets kabeltje kunnen gebruiken voor je PS3, of je router ergens anders plaatsen...
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren Auteur comment_862902 hoe ver zit je dan van de router af 20 meter en ik heb hele dikke muren in mijn huis.
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862911 1. Zet je router op een hoge plek, en niet omringd door muren. 2. Wees zeker dat er niks opgelegt wordt. 3. Zet hem niet in de buurt van elektrice-apparaten. Deze 3 tips zijn getest door Bungie.net en werkt volledig. Zie ook het filmpje voor meer Info en LOL! (Halo 3 LE disc) Bewerkt: 9 januari 200817 jaren door Follow
Mijn probleem is dat mijn huis veel te dikke muren heeft of dat de router niet ver genoeg kan. Dus is mijn vraag: moet ik een nieuwe router kopen of moet ik de oude verplaatsen?
Ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven.
ps: Het is voor mijn PS3 internetverbinding