Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hallo iedereen,

Heb een vreemd probleempje met de missie key to her heart.

Heb het spel al eens uitgespeeld zonder mods en ben het spel nu aan het spelen met Noobmode. alles gaat super tot ik aan de missie Key to her heart kom. Het gewone achtervolgen lukt goed maar daarna moet ik plots zelf een minigame spelen waarbij het blijkbaar de bedoeling is millie te spanken. En daar zit mijn probleem: ik krijg de timing maar niet juist en verlies dus constant deze anders toch vrij makkelijke missie. Heeft er soms iemand tips? Of weten jullie hoe ik de gewone klassieke missie kan herstellen (volgens, pak oppikken, meester neerslaan en klaar.

Ik vermoed dat deze verandering van de noobmode mod moet komen want dat is het enige wat veranderd is.

Groeten,

Fastflip

Featured Replies

Dan heb je waarschijnlijk het tweede vakje aangevinkt tijdens de instalatie, dan is de missie onmogelijk te voltooien. Je zult de normale versie moeten instaleren, dat is het eerste vakje tijdens de instalatie. ;)

Dan heb je waarschijnlijk het tweede vakje aangevinkt tijdens de instalatie, dan is de missie onmogelijk te voltooien. Je zult de normale versie moeten instaleren, dat is het eerste vakje tijdens de instalatie. ;)

Toch ook new game dan?

_O_ _O_ Kleinzoon _O_ _O_

• Author

Bedankt voor het snelle antwoord, heb wel nog een paar vraagjes:

bedoel je dat ik de Normal Version (De gewone missies en storyline + de n00bmode) moet installeren?

Want dat heb ik zo al geinstalleerd. Ik wou de klassieke storyline met het gemak van de cheats.

Zou het een gewone bug kunnen zijn? en als ik gewoon noobmode herinstalleer in de normal version, zou mijn savegame dan nog werken?

alvast bedankt!

Fastflip

Je kunt de missie ook gewoon zonder spanking doen. Haal de spanking niet en ga daarna weg. Haal haar daarna een keer op (Niet in de 'gimp suit', maar in normale kleding) voor een date. Breng haar tijdens de date om het leven. Nu zal Woozie je bellen, dat je bij haar moet inbreken. Ga dan naar het huis toe, ga naar binnen en steel de key card. Missie volbracht. :)

• 4 weeks later...

ik heb gta uit gespeeld maazr vraag wat was key to hear hart ook all weer foto's ??? ik heb het samen met mij stiefbroer gedaan mischien heeft hij die missie wel gedaan

Ik Key To Her Heart Moet je de croupier Millie achtervolgen tot bij haar huis, vervolgens de pimp neerslaan en bij haar naar binnen gaan. ^_^