Ik zoek al een tijdje op heel het internet voor een mooie caravan. Ik ben langs veel GTA sites gegaan maar heb niks kunnen vinden.
Waarom zou ik een caravan wille vraag je je dan af Maja dat vind ik gewoon leuk. Ik heb verder alles al ik zoek alleen nog een mooie auto met een caravan.
Zelf heb ik geen flauw idee hoe ik dat zou moeten maken.
Het leek me leuk om een mooie grote auto (zoals de nieuwe BMW X5) en een mooie grote caravan (zoals een hobby) te hebben en daarmee door SA te rijden 't Zou leuk zijn als die caravan 2 assen kon hebben.
Als iemand hiermee zou kunnen helpen, of als iemand er 1 voor me wilt maken.. graag. Ik zou alleen niet weten wat ik voor de gene terug zou moeten geven, maar misschien wordt het wel een succes.
Ik zoek al een tijdje op heel het internet voor een mooie caravan. Ik ben langs veel GTA sites gegaan maar heb niks kunnen vinden.
Waarom zou ik een caravan wille vraag je je dan af
Maja dat vind ik gewoon leuk. Ik heb verder alles al ik zoek alleen nog een mooie auto met een caravan.
Zelf heb ik geen flauw idee hoe ik dat zou moeten maken.
Het leek me leuk om een mooie grote auto (zoals de nieuwe BMW X5) en een mooie grote caravan (zoals een hobby) te hebben en daarmee door SA te rijden
't Zou leuk zijn als die caravan 2 assen kon hebben. 
Als iemand hiermee zou kunnen helpen, of als iemand er 1 voor me wilt maken.. graag. Ik zou alleen niet weten wat ik voor de gene terug zou moeten geven, maar misschien wordt het wel een succes.
Groetjes en alvast bedankt,
'Dexx