Jump to content
Geplaatst:
comment_862380

Ik zoek al een tijdje op heel het internet voor een mooie caravan. Ik ben langs veel GTA sites gegaan maar heb niks kunnen vinden.

Waarom zou ik een caravan wille vraag je je dan af :puh: Maja dat vind ik gewoon leuk. Ik heb verder alles al ik zoek alleen nog een mooie auto met een caravan.

Zelf heb ik geen flauw idee hoe ik dat zou moeten maken. :N

Het leek me leuk om een mooie grote auto (zoals de nieuwe BMW X5) en een mooie grote caravan (zoals een hobby) te hebben en daarmee door SA te rijden :puh: 't Zou leuk zijn als die caravan 2 assen kon hebben. ^_^

Als iemand hiermee zou kunnen helpen, of als iemand er 1 voor me wilt maken.. graag. Ik zou alleen niet weten wat ik voor de gene terug zou moeten geven, maar misschien wordt het wel een succes. :tu:

Groetjes en alvast bedankt,

'Dexx

Featured Replies

Geplaatst:
comment_863312

Ja ik weet.

Ik had eens vele pogingen gewaagd om ze zelf te maken.

Maar dan ben ik over 34763 jaar nog niet klaar.

Mijn nieuwste record:

2 NFS ProStreet converies in één dag!

Een Pontiac GTO 1965 en Chevrolet Chevelle SS.

Bewerkt: door GTA_XP

Geplaatst:
  • Auteur
comment_863316

Heb je niet een email (msn) waar op ik je kan bereiken.. dat praat makkelijker en zo kan ik ook makkerlijker hulp en sneller antwoord krijgen :puh:

Stuur maar Privé Bericht dan :)

Bewerkt: door Dexxaz

Geplaatst:
comment_863432
Hmm..

Ik heb een accoord voor die BMW.. weet niet of je nog wil dat ik k t stuur.. dan geef je maar een gil..

Ja, stuur maar, als het maar geen 3ds file is of een wagen dat gexporteerd is vanuit 3ds max

Geplaatst:
  • Auteur
comment_863439
Hmm..

Ik heb een accoord voor die BMW.. weet niet of je nog wil dat ik k t stuur.. dan geef je maar een gil..

Ja, stuur maar, als het maar geen 3ds file is of een wagen dat gexporteerd is vanuit 3ds max

Dat weet ik ook niet :S uhmm

hey,

nice that you ask first most people dont..

if you want to mod the car go ahead i have no problem with that only if you use it for the caravan like you said. i dont want it to get chanced much. zmoddeler should work yes.

goodluck,

taizer

Wil je ook nog dat ik um in die email doorstuur?

Geplaatst:
comment_866689

Jullie zoeken dit verder maar uit via pb, en overigens ik wil geen dubbelposts/bumps van jou meer zien Dexxaz, dit is tegen de regels namelijk.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.