Ik heb hier een hele gecompliceerde vraag. Zelf denk ik dat het niet mogelijk zal zijn. In ieder geval is het hardcoded. Maar ik wil graag weten of de mogelijkheid echter wel bestaat.
Ik vraag me af of je natrual motion bewegingen in GTA SA kunt zetten. Daarmee bedoel ik of ik de bewegings engine van endorphin (die word gebruikt in GTA 4) kan gebruiken in GTA SAN ANDREAS. Volgens mij heete dit DMR.
Wanneer ik naar de bewegings engine van GTA kijk. trek ik zo de conclusie dat alle bewegingen zijn voorgeprogameert. Waardoor ze dus niet kunnen varieren. Zo valt bijvoorbeeld ieder poppetje in GTA op dezelfde manier dood. Wat een erg onrealitisch effect geeft.
Heel misschien kan SA zo gemodificeert worden dat de bewegingen afhankelijk zijn van de omgeving, en in relatie zijn met houding en snelheid.
In iedergeval is het wel interessant om te weten welke stappen moet nemen om Natrual motion in GTA SA te krijgen.
En of dit simpel te modificeren is in de IPF van een poppetje uit GTA, wat misschien ook wel zou kunnen. Maar eerlijk gezegt denk ik dat je wel bewegingen kunt animeren, en dan vervangen. Alleen dan zijn we ook niet echt een stap verder. Slechts andere bewegingen. Maar toch ongeacht de situatie dezelfde bewegingen.
Beste mensen,
Ik heb hier een hele gecompliceerde vraag. Zelf denk ik dat het niet mogelijk zal zijn. In ieder geval is het hardcoded. Maar ik wil graag weten of de mogelijkheid echter wel bestaat.
Ik vraag me af of je natrual motion bewegingen in GTA SA kunt zetten. Daarmee bedoel ik of ik de bewegings engine van endorphin (die word gebruikt in GTA 4) kan gebruiken in GTA SAN ANDREAS. Volgens mij heete dit DMR.
Wanneer ik naar de bewegings engine van GTA kijk. trek ik zo de conclusie dat alle bewegingen zijn voorgeprogameert. Waardoor ze dus niet kunnen varieren. Zo valt bijvoorbeeld ieder poppetje in GTA op dezelfde manier dood. Wat een erg onrealitisch effect geeft.
Heel misschien kan SA zo gemodificeert worden dat de bewegingen afhankelijk zijn van de omgeving, en in relatie zijn met houding en snelheid.
In iedergeval is het wel interessant om te weten welke stappen moet nemen om Natrual motion in GTA SA te krijgen.
En of dit simpel te modificeren is in de IPF van een poppetje uit GTA, wat misschien ook wel zou kunnen. Maar eerlijk gezegt denk ik dat je wel bewegingen kunt animeren, en dan vervangen. Alleen dan zijn we ook niet echt een stap verder. Slechts andere bewegingen. Maar toch ongeacht de situatie dezelfde bewegingen.
m.v.g. Tim