Geplaatst: 17 januari 200520 jaren comment_82458 Hey iedereen, weet iemand hoe ik met een microfoon mijn eigen radiostation maak? Ik wil graag mijn stem en muziek in één bestand. Het moet natuurlijk een MP3 bestand zijn. Alvast bedankt
Geplaatst: 24 januari 200520 jaren comment_86268 waarom helpt niemand me meer? Misschien omdat niemand dat weet?
Geplaatst: 26 januari 200520 jaren Auteur comment_87424 waarom helpt niemand me meer? Misschien omdat niemand dat weet? wel, ik weet iemand die het wel weet, maar hij geeft ook geen antwoord en ik weet nie meer hoe hij heet <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_< <_<
Geplaatst: 28 januari 200520 jaren comment_88435 gewoon iets opnemen en in een map doen weet niet precies welke map denk bij mp3 stond ook bij VC <_< maar voor de rest heb ik er geen verstand van want ik heb alle gta's op PS2
Hey iedereen, weet iemand hoe ik met een microfoon mijn eigen radiostation maak? Ik wil graag mijn stem en muziek in één bestand. Het moet natuurlijk een MP3 bestand zijn.
Alvast bedankt