Ik zit nu al zowat te tandenknarsen want die ping van het niveau likmevessie komt me strot uit.
In MOHAA maar ook andere games heb ik altijd een ping tussen de 500-600. Normaal gesproken heb ik dat niet.
Ik heb deze dingen al geprobeerd:
- ALLE download shit afsluiten (heb ik trouwens nooit aanstaan)
- ALLE instant messaging application uit (MSN gebruik ik niet)
- Alle browsers sluiten tijdens het spelen (ja hoor alsof dat uitmaakt...)
- Alle overbodige processen afsluiten
- NOD32 laten draaien (niks gevonden)
- Router opnieuw opgestart (werkte even maar daarna was het weer 500...)
- Gegoogled naar een pagina die mij WEL op weg kan helpen
Kortom ik heb vanalles geprobeerd en het was allemaal tijdverspilling. Ik zou het ZEER waarderen als hier een slimmerik zou zitten die dit probleem herkent en/of weet hoe ik dit zo snel mogelijk op kan lossen. Tussen mijn muisklik en het schot ingame zit bijna een seconde! Zelfs in servers met een ping van 60-80 heb ik gigantische lag.
Ow en nog 1 ding: Het ligt niet aan mijn vidcard, MOHAA is een reteoud spel dus ik kan dat oudje makkelijk aan!
Ik zit nu al zowat te tandenknarsen want die ping van het niveau likmevessie komt me strot uit.
In MOHAA maar ook andere games heb ik altijd een ping tussen de 500-600. Normaal gesproken heb ik dat niet.
Ik heb deze dingen al geprobeerd:
- ALLE download shit afsluiten (heb ik trouwens nooit aanstaan)
- ALLE instant messaging application uit (MSN gebruik ik niet)
- Alle browsers sluiten tijdens het spelen (ja hoor alsof dat uitmaakt...)
- Alle overbodige processen afsluiten
- NOD32 laten draaien (niks gevonden)
- Router opnieuw opgestart (werkte even maar daarna was het weer 500...)
- Gegoogled naar een pagina die mij WEL op weg kan helpen
Kortom ik heb vanalles geprobeerd en het was allemaal tijdverspilling. Ik zou het ZEER waarderen als hier een slimmerik zou zitten die dit probleem herkent en/of weet hoe ik dit zo snel mogelijk op kan lossen. Tussen mijn muisklik en het schot ingame zit bijna een seconde! Zelfs in servers met een ping van 60-80 heb ik gigantische lag.
Ow en nog 1 ding: Het ligt niet aan mijn vidcard, MOHAA is een reteoud spel dus ik kan dat oudje makkelijk aan!