Geplaatst: 10 januari 200817 jaren comment_863204 kan je LCS of VCS (op je psp) modden ? ik ben benieuwd
Geplaatst: 10 januari 200817 jaren comment_863207 kan je LCS of VCS (op je psp) modden ? ik ben benieuwd Nee, je kan niet modden op PSP. Tenzij je een medewerker bent van R* Bewerkt: 10 januari 200817 jaren door GTA_XP
Geplaatst: 10 januari 200817 jaren Auteur comment_863209 kan je LCS of VCS (op je psp) modden ? ik ben benieuwd Nee, je kan niet modden op PSP. Tenzij je een medewerker bent van R* ok bedankt
Geplaatst: 13 januari 200817 jaren comment_865841 kan je LCS of VCS (op je psp) modden ? ik ben benieuwd Nee, je kan niet modden op PSP. Tenzij je een medewerker bent van R* Nou, een aantal dingen zijn WEL te modden, zoals het opslaanicoontje, opslaa-achtergrondje. De img-archieven zijn niet allemaar te openen (er missen .dir files). Ik heb nog niet gegoogled, maar die zijn ook vast wel te openen. Ook alle muziek uit het spel is te modden (dmv Sony Soundforce, ergens gelezen, dus niet zeker). Texures zijn in xtx-formaat, en ik weet niet hoe je die moet openen. Conclusie: er is dus wel degelijk wat te modden.
kan je LCS of VCS (op je psp) modden ? ik ben benieuwd