Blijkbaar vind de regering het leuk om onze nieuwjaarsviering te verpesten.
Dit zijn nieuwe regels die iemand uit de 2e Kamer heeft voorgesteld:
- Vuurwerk mag pas afgestoken worden vanaf 10 uur s'avond ipv s'ochtends
- Consumentenvuurwerk verboden
- Er mag maar 2 dagen vuurwerk verkocht worden
- Vaste plaats om vuurwerk af te steken
Ik heb gehoord dat ze hiermee waarschijnlijk willen instemmen.
Dit vind ik dus !"#$% belachelijk!!
Zoals iedereen weet zijn wij het allerstrengste land ter wereld als het om vuurwerk gaat, en nou willen ze het nog veel strenger maken!
Ongelukken zullen altijd gebeuren met nieuwjaar, en het type dat hun vingers eraf blaast of scholen in de brand steken doen dat met ILLEGAAL vuurwek.
Dit jaar heb ik nitraten, strijkers en legaal vuurwerk afgestoken.
En ik kreeg met legaal vuurwerk een ongeluk omdat het ineens afging zonder dat het lont vlam vatte.
Kortom, het plezier van de normale burger wordt gewoon keihard verpest.
En die vaste plek vind ik ook een raar idee. Als je al het vuurwerk van de hele buurt op dezelfde plek afsteekt en ze gaan er omheen staan dat is dat toch veel gevaarlijker??
Wat vinden jullie hier nou van? Ergeren jullie je ook zo kapot aan onze regering die, naar mijn mening, te hard optreed tegen vuurwerk?
Blijkbaar vind de regering het leuk om onze nieuwjaarsviering te verpesten.
Dit zijn nieuwe regels die iemand uit de 2e Kamer heeft voorgesteld:
- Vuurwerk mag pas afgestoken worden vanaf 10 uur s'avond ipv s'ochtends
- Consumentenvuurwerk verboden
- Er mag maar 2 dagen vuurwerk verkocht worden
- Vaste plaats om vuurwerk af te steken
Ik heb gehoord dat ze hiermee waarschijnlijk willen instemmen.
Dit vind ik dus !"#$% belachelijk!!
Zoals iedereen weet zijn wij het allerstrengste land ter wereld als het om vuurwerk gaat, en nou willen ze het nog veel strenger maken!
Ongelukken zullen altijd gebeuren met nieuwjaar, en het type dat hun vingers eraf blaast of scholen in de brand steken doen dat met ILLEGAAL vuurwek.
Dit jaar heb ik nitraten, strijkers en legaal vuurwerk afgestoken.
En ik kreeg met legaal vuurwerk een ongeluk omdat het ineens afging zonder dat het lont vlam vatte.
Kortom, het plezier van de normale burger wordt gewoon keihard verpest.
En die vaste plek vind ik ook een raar idee. Als je al het vuurwerk van de hele buurt op dezelfde plek afsteekt en ze gaan er omheen staan dat is dat toch veel gevaarlijker??
Wat vinden jullie hier nou van? Ergeren jullie je ook zo kapot aan onze regering die, naar mijn mening, te hard optreed tegen vuurwerk?