Geplaatst: 11 januari 200817 jaren comment_863674 Face Manipulation! Hallo allemaal. Uitleg: In dit topic, ga ik meerdere keren een gezicht met thema posten. Een thema kan bijvoorbeeld zijn: Make-up. En dan moeten jullie het gezicht dat ik erbij heb gepost opmaken. Iedereen kan gewoon posten wat zijn outcome is. Regels: - Er mag niet gerate worden op andermans Manipulaties. - Maximaal 2x per dag posten. - Er mag uitzonderlijk een outcome gepost worden. Het gezicht: Thema: Make-up. Het is voor nu dus de bedoeling dat jullie het gezicht opmaken. Ik post later weer nieuwe gezichten met andere thema's en dan kunnen jullie het blijven manipuleren.
Geplaatst: 27 juni 200816 jaren comment_1027784 meschien eens opnieuw posten, of ergens anders uploaden?
Geplaatst: 27 juni 200816 jaren Auteur comment_1027785 Hmm, ik heb het nou ook ja. Ik heb een ander plaatje genomen, maar wel met hetzelfde gezicht: Dus nog eens: Thema is Vrolijk! Bewerkt: 27 juni 200816 jaren door Twankala
Geplaatst: 30 juni 200816 jaren comment_1030558 Heb het idee dat mijn Voldermort nu doet alsof hij vrolijk is..
Face Manipulation!
Hallo allemaal.
Uitleg:
In dit topic, ga ik meerdere keren een gezicht met thema posten.
Een thema kan bijvoorbeeld zijn: Make-up.
En dan moeten jullie het gezicht dat ik erbij heb gepost opmaken.
Iedereen kan gewoon posten wat zijn outcome is.
Regels:
- Er mag niet gerate worden op andermans Manipulaties.
- Maximaal 2x per dag posten.
- Er mag uitzonderlijk een outcome gepost worden.
Het gezicht:
Thema:
Make-up.
Het is voor nu dus de bedoeling dat jullie het gezicht opmaken.
Ik post later weer nieuwe gezichten met andere thema's en dan kunnen jullie het blijven manipuleren.