Geplaatst: 17 januari 200520 jaren comment_82593 Wat is jullie score van de Cito-toets, ook wel gezegd de eindtoets? Eerlijk zeggen graag! De mijne is 543, VWO. Post hier je score!!! :rolleyes:
Geplaatst: 17 maart 200520 jaren comment_109455 Ik had vorig jaar 548 en zit nu op havo/vwo. Ik hadzoiets wel verwacht omdat ik een klas had overgesprongen.
Geplaatst: 17 maart 200520 jaren comment_109497 Ik geen cito gehad heb speciaal onderwijs gezeten. Ik ben naar het VMBO KBL gegaan en op me gemak gehaalt.
Geplaatst: 18 maart 200520 jaren comment_109525 533! :blink: Ik moest een toelating doen (niet gehaald). Mocht ik nog een toelating doen(hield ik )! Zit nu in HAVO 1 Ik voel me wel dom :blink:
Geplaatst: 18 maart 200520 jaren comment_109578 niks wqs moeilijk o.k alleen wiskunde maar daar heb ik zowiezo problemen mee dat ik dat nog weet het merendeel heb ik bij mijn maat afgekeken zo ver zaten we niet naast elkaar en de juf was ook blind :lol: Haha, niet erg slim, stel je halt 550 voor de Cito en je moet dan VWO gaan doen terwijl je eigenlijk aleen naar VMBO kan? (voorbeeld he)
Geplaatst: 18 maart 200520 jaren comment_109648 niks wqs moeilijk o.k alleen wiskunde maar daar heb ik zowiezo problemen mee dat ik dat nog weet het merendeel heb ik bij mijn maat afgekeken zo ver zaten we niet naast elkaar en de juf was ook blind :lol: Haha, niet erg slim, stel je halt 550 voor de Cito en je moet dan VWO gaan doen terwijl je eigenlijk aleen naar VMBO kan? (voorbeeld he) Inderdaad, dat is erg'pijnlijk' het is wel eens voorgekomen dat mijn Basisschool iemand een te hoog advies gaf, en lees dit: een jongen haalt op zijn cito 515 wat mag hij doen? Havo :blink:
Wat is jullie score van de Cito-toets, ook wel gezegd de eindtoets?
Eerlijk zeggen graag!
De mijne is 543, VWO.
Post hier je score!!! :rolleyes: