Jump to content
  • Reacties 86
  • Bezichtigingen 5.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_109578
niks wqs moeilijk o.k alleen wiskunde maar daar heb ik zowiezo problemen mee dat ik dat nog weet het merendeel heb ik bij mijn maat afgekeken zo ver zaten we niet naast elkaar en de juf was ook blind :lol:

Haha, niet erg slim, stel je halt 550 voor de Cito en je moet dan VWO gaan doen terwijl je eigenlijk aleen naar VMBO kan? (voorbeeld he)

Geplaatst:
comment_109648
niks wqs moeilijk o.k alleen wiskunde maar daar heb ik zowiezo problemen mee dat ik dat nog weet het merendeel heb ik bij mijn maat afgekeken zo ver zaten we niet naast elkaar en de juf was ook blind :lol:

Haha, niet erg slim, stel je halt 550 voor de Cito en je moet dan VWO gaan doen terwijl je eigenlijk aleen naar VMBO kan? (voorbeeld he)

Inderdaad, dat is erg'pijnlijk' het is wel eens voorgekomen dat mijn Basisschool iemand een te hoog advies gaf, en lees dit: een jongen haalt op zijn cito 515 wat mag hij doen? Havo :blink:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.