Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_865077 Ik speel vaak sa:mp en ik heb nog nooit dit probleem gehad: Als ik een sa:mp server binnen kom zie ik allemaal kleine kleine vierkantjes.. Bij deze screenshot zie je kleine vierkantjes ofsoiets Dit heb ik nooit eerder gehad, en ik heb ook al me pc geprobeert opnieuw op te starten, maar het blijft het zelfde... (Nee door fraps komt dat niet, ik heb het zonder ook al gebrobeerd) Ik hoop dat iemand me kan helpen ) Paul
Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_865086 Heb je wat aan de (video)instellingen veranderd ofzo?
Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_865093 Ik zie de kleine vierkantjes niet. Misschien zijn het gewoon een paar pixels die anders kleuren.
Geplaatst: 12 januari 200817 jaren Auteur comment_865101 Heb je wat aan de (video)instellingen veranderd ofzo? Weet niet :$
Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_865150 Heb je wat aan de (video)instellingen veranderd ofzo? Weet niet :$ Misschien gaat het wel weg door de instellingen van GTA San Andreas te resetten door het bestand gta_set.set te verwijderen uit je userfiles (Mijn documten -> GTA San Andreas Userfiles -> gta_sa.set) Greetz Bewerkt: 12 januari 200817 jaren door Galiorix
Geplaatst: 12 januari 200817 jaren Auteur comment_865200 Heb je wat aan de (video)instellingen veranderd ofzo? Weet niet :$ Misschien gaat het wel weg door de instellingen van GTA San Andreas te resetten door het bestand gta_set.set te verwijderen uit je userfiles (Mijn documten -> GTA San Andreas Userfiles -> gta_sa.set) Greetz Nee het werkt niet..
Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_865282 Heb je wat aan de (video)instellingen veranderd ofzo? Weet niet :$ Misschien gaat het wel weg door de instellingen van GTA San Andreas te resetten door het bestand gta_set.set te verwijderen uit je userfiles (Mijn documten -> GTA San Andreas Userfiles -> gta_sa.set) Greetz Nee het werkt niet.. Is dit alleen bij SA:MP of ook bij de normale GTA SA? Als het alleen SA:MP is moet je even kijken of opnieuw installeren helpt. Als GTA SA ook zo is doe je hetzelfde ^. Helpt het nog steeds niet, dan kijken we wel verder. (Videokaart, andere spelletjes etc) Edit: Puma's zijn sneller. Bewerkt: 12 januari 200817 jaren door Gangsta
Geplaatst: 13 januari 200817 jaren Auteur comment_865523 Lol Gister had ik dat probleem, maar nu starte ik me pc weer, speelde samp Alles was weer normaal xD Maar toch allemaal bedankt Paul
Geplaatst: 30 januari 200817 jaren Auteur comment_879274 Sorry voor dubbelpost Nu heb ik dit probleem alweer! Ookal start ik me pc opnieuw op, Werkt niet Sa:mp opnieuw instaleren, Werkt niet GTA San Andreas opnieuw instaleren, Werkt niet Help .. Groetjes EDIT: OMG Laat maar tis ineens weg Bewerkt: 30 januari 200817 jaren door -Paul
Ik speel vaak sa:mp en ik heb nog nooit dit probleem gehad:
Als ik een sa:mp server binnen kom zie ik allemaal kleine kleine vierkantjes..
Bij deze screenshot zie je kleine vierkantjes ofsoiets
Dit heb ik nooit eerder gehad, en ik heb ook al me pc geprobeert opnieuw op te starten, maar het blijft het zelfde...
(Nee door fraps komt dat niet, ik heb het zonder ook al gebrobeerd)
Ik hoop dat iemand me kan helpen
)
Paul