Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_865133 Hallo, Ik heb zoekfunctie geprobeerd, maar vond niks dus hier mijn vraag: Er zijn iets van 4 menu's in de restaurants, maar ik kan alleen maar het kids menu bestellen, ik ben al in San Fierro. Wanneer krijg ik de beschikking over meer menu's?
Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_865137 Je hoort ze gewoon alle 3/4 te kunnen krijgen. Weet je zeker dat je met de pijltjes links en rechts 'scrollt'? Want van het begin af aan kun je elk menu kopen, waar dan ook.
Geplaatst: 13 januari 200817 jaren Auteur comment_865738 Jezus man wat stom, weet je dat ik dat eerste zinnetje nooit gelezen heb? 'Press left or right to select a meal'... Ik ben gewend dat alle mogelijkheden gewoon onder elkaar te zien zijn, net zoals de wapens bij Ammunation en de kleren in de winkels. Waarom hebben ze dit nu weer anders gedaan dan? Beetje inconsequent van Rockstar. Nou ja, ik weet het nu dus, bedankt!
Hallo, Ik heb zoekfunctie geprobeerd, maar vond niks dus hier mijn vraag:
Er zijn iets van 4 menu's in de restaurants, maar ik kan alleen maar het kids menu bestellen, ik ben al in San Fierro. Wanneer krijg ik de beschikking over meer menu's?