Jump to content
Geplaatst:
comment_82729

Post hier al hier al je plaatjes/info/uitslagen van matches enz.

Allles wat ermee te mkn heeft ik hoop dat hier een paar mensen op dit forum zijn die wwe leuk vinden ook al is het FAKE B)

nou ik ben benieuwd heeft iemand spellen ervan ik heb ze allemaal gespeeld maar ik heb: snackdown 1,smackdown 3 (wwf ervoor) WWf smackdown-Shut Your mouth

WWE here comes the pain en de nieuwste Raw vs smackdown! die speel ik nu ook het meest logisch :puh:

post maar!!

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_89359

sorrt voor dubbbelpost maar ik wil deze topic in leven houden dus please post hier nog meer dingen over WWE!! :D

Hier nog meer foto's van me favo wrestlers:

Booker T:

001%20Booker%20T..jpg

Triple H:

Triple_H3.jpg

Rob Van Dam (RVD)

rvd.jpg

PS: Post een paar van je favo divas!!

• 2 years later...
Geplaatst:
comment_721814

Er zit toch ook een hele grote verhaal lijn in de WWE? Heeft iemand die misschien want al die verhalen en shows rondom de gevechten vind ik ook wel interresant. :)

Geplaatst:
comment_721820
Er zit toch ook een hele grote verhaal lijn in de WWE? Heeft iemand die misschien want al die verhalen en shows rondom de gevechten vind ik ook wel interresant. :)

Bedoel je de verhaallijn van nu of ook van vroeger?

Bewerkt: door WWEGTA

Geplaatst:
comment_725063

Mijn favo was The undertaker :engel: Nu nog steeds eigenlijk :puh: Hier mijn top drie!

1. Undertaker

2. Hayabusa (Nek gebroken tijdens vechten. Verlamdt kon naar 5 jaar zen eigen stappen weer zetten :S)

3. Kane

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.