Geplaatst: 17 januari 200520 jaren comment_82741 ik ben 3x met dat wijf uit geweest & kreeg de schruft van dr ik heb er afgeslagen, dood geschopt & geschoten en uiteindelijk links laten liggen, maar je krijgt dan wel de hele tijd een telefoontje van waar je blijft MAAR nu is het over, ze belde net dat ik de tering krijgen en dr hartje is weg maare kom ze nog is een keer teug in het spel of moet ze me echt niet meer? + de beloning van 100% met Denise weet iemand dat?
Geplaatst: 17 januari 200520 jaren comment_82754 je krijgt een pimp suite van denise....nouja jij iig niet want je hebt haar mishandeld...en als haar hartje van de kaart is verdwenen kun je het wel vergeten.
Geplaatst: 18 januari 200520 jaren comment_82867 Als ze dood is kan je er ook niet meer bijgaan hé. Das toch normaal. Maar troost je, er komen nog vriendinnen van CJ, die NOG lastiger kunnen doen
Geplaatst: 18 januari 200520 jaren comment_82869 is dat een troost hij vond denise al lastig en dan zeg jij ze zijn nog erger
Geplaatst: 18 januari 200520 jaren comment_82893 gooi maar slotje op het antwoord is gegeven en er waren al topics hier over
Geplaatst: 18 januari 200520 jaren comment_82944 gooi maar slotje op het antwoord is gegeven en er waren al topics hier over ik vond net deze topic kijk hier eens op jojogta3 klik hier
Geplaatst: 18 januari 200520 jaren comment_83048 gooi maar slotje op het antwoord is gegeven en er waren al topics hier over dit hoef je niet steeds te zeggen daar zijn de moderators voor ontopic hoezo slotje dan...misschien heeft hij nog wel een vraag wat niet in die andere topic staat <_<
Geplaatst: 18 januari 200520 jaren comment_83057 oke soory het spijt me excuusses aan iedereen :unsure: excuuses anvaart????? maar een regel in dit forum is gebruik zoekfunctie duszzzzzz Bewerkt: 18 januari 200520 jaren door jojogta3
Geplaatst: 18 januari 200520 jaren comment_83060 hm tja je hoeft geen excuus ervoor te geven het was niet kwaad bedoelt maar ik zeg het maar ff omdat je het zo te zien nog niet wist
Geplaatst: 18 januari 200520 jaren comment_83243 De allerergste lover was Catalina. Ik werd helemaal gek van haar geschreeuw en gebek tijdens missies. Ik was blij dat ze een andere lover kreeg die haar vast al weer in de steek gelaten heeft Lazlow
ik ben 3x met dat wijf uit geweest & kreeg de schruft van dr
ik heb er afgeslagen, dood geschopt & geschoten
en uiteindelijk links laten liggen,
maar je krijgt dan wel de hele tijd een telefoontje van waar je blijft
MAAR nu is het over, ze belde net dat ik de tering krijgen
en dr hartje is weg
maare kom ze nog is een keer teug in het spel
of moet ze me echt niet meer? + de beloning van 100% met Denise
weet iemand dat?