Geplaatst: 13 januari 200817 jaren comment_865599 Hallo, ik doe een test over te beste gamemode en ik hoopte dat veel mensen me konden helpen hier mee De regels zijn simpel, ik laat hier onder een paar opties zien, en jullie zeggen wat jullie het leukste vinden. Plaats: * Las Venturas. * San Fierro. * Los Santos. * Desert. * Mouth Chilliad. * Over heel San Andreas. * Anders.. namelijk.. Mode: * Deathmatch (DM): Elkaar killen. * Team-Deathmatch (TDM): Met teams elkaar killen. * Freeroam: Lekker rustig rond rijden, geld verdienen, GEEN mensen killen. * Role Play Game (RPG): Een gamemode met rollen, je kan dus cop, brandweerman, medic etc. etc. zijn. * Reallife: Het zegt het al, lekker een eigen huisje met een eigen auto, het echte leven dus. * Stunt: Stunte!!! * Overig: beetje alles door elkaar. * Overig2: Gangs, eigen basis maken, eigen team kleuren, players spelen een beetje de baas in deze gamemode. * Anders.. namelijk.. Extra opties (uiteraard met geld verdienen): * Met jobs * Zonder jobs Extra opties2: * Met teleports * Zonder teleports Extra opties3: * Met registreer systeem (inclusief geld opslagen) * Zonder registreer systeem (zonder geld opslaan etc. dus) Bewerkt: 13 januari 200817 jaren door Danny_k
Geplaatst: 13 januari 200817 jaren comment_865670 Ik speel meestal op de 'Protect The President Las Venturas' server. Vreemd dat die gamemode hier niet bij staat. En soms breng ik nog wel eens een bezoekje aan een stuntserver.
Geplaatst: 13 januari 200817 jaren comment_865682 Bestaat Protect The President nog? Ik dacht dat het was afgesacht van 0.1 naar 0.2.
Geplaatst: 13 januari 200817 jaren Auteur comment_865742 Protect the Prime Minister is geen standaard ''gamemode'' Als het dat wel was had ik alle gamemodes die er bestaan in de wereld hier moeten opschrijven en dat gaat me niet lukken P.S. Het is daar best leeg omdat tijdens het gamemode wisselen (maximaal 10 minuten dus) crash iedereen Maar ik wil graag dat iedereen hier uit kiest, ik bedoel de opties die ik heb gemaakt (zoals Sandra doet ) Bewerkt: 13 januari 200817 jaren door Danny_k
Geplaatst: 13 januari 200817 jaren comment_865749 Bestaat Protect The President nog? Ik dacht dat het was afgesacht van 0.1 naar 0.2. Protect the President/Prime Minister/Vip enzovoort, is RolePlay
Geplaatst: 14 januari 200817 jaren comment_866841 Vooruit dan maar: Plaats: Over heel San Andreas Mode: Overig Extra opties: Met jobs Extra opties2: met teleports Extra opties3: Allebei, wat spelers zelf willen hoop dat ik het goed gedaan heb groetjes Ymosky
Hallo, ik doe een test over te beste gamemode en ik hoopte dat veel mensen me konden helpen hier mee
De regels zijn simpel, ik laat hier onder een paar opties zien, en jullie zeggen wat jullie het leukste vinden.
Plaats:
* Las Venturas.
* San Fierro.
* Los Santos.
* Desert.
* Mouth Chilliad.
* Over heel San Andreas.
* Anders.. namelijk..
Mode:
* Deathmatch (DM): Elkaar killen.
* Team-Deathmatch (TDM): Met teams elkaar killen.
* Freeroam: Lekker rustig rond rijden, geld verdienen, GEEN mensen killen.
* Role Play Game (RPG): Een gamemode met rollen, je kan dus cop, brandweerman, medic etc. etc. zijn.
* Reallife: Het zegt het al, lekker een eigen huisje met een eigen auto, het echte leven dus.
* Stunt: Stunte!!!
* Overig: beetje alles door elkaar.
* Overig2: Gangs, eigen basis maken, eigen team kleuren, players spelen een beetje de baas in deze gamemode.
* Anders.. namelijk..
Extra opties (uiteraard met geld verdienen):
* Met jobs
* Zonder jobs
Extra opties2:
* Met teleports
* Zonder teleports
Extra opties3:
* Met registreer systeem (inclusief geld opslagen)
* Zonder registreer systeem (zonder geld opslaan etc. dus)
Bewerkt: door Danny_k