Jump to content
Geplaatst:
comment_865620

Rate de game boven je!

Je post een film/screen of info over de game, en je geeft een beoordeling! :D

Ik begin met:

Nieuwe regel!

(23-01-2008)

Even een nieuwe regel, voordat het kan uitlopen tot een spamfestijn:

• Niet meer dan drie posts per dag in dit topic.
  • Probeer je cijfer te beargumenteren met een mening, dat is ook leuker voor degene die de betreffende game post.

Bewerkt: door Froodooo

• Reacties 1.2k
  • Bezichtigingen 84.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1060205

het ziet er echt hard uit :klap: mooie graphics

jammer genoeg kan ik hem niet illegaal krijgen :(

tot nu toe een 10 hoe het eruit ziet

Need for Speed Most Wanted

Verhaal

In het begin van het spel heb je je auto, een BMW M3 GTR. Als je naar de nummer 15 van de blacklist, Razor, gaat zegt een vriendin van een racer daar dat jouw auto de beste is van alle auto's daar aanwezig. Daarom daagt Razor jou uit voor een race. Hij heeft je auto beschadigd door de olietank lek te steken. Midden in de race valt je auto stil en omdat je je auto ingezet hebt voor de race krijgt Razor deze. Je wordt opgepakt door de politie, maar al snel wordt je weer vrijgelaten. Je wordt opgepikt door Mia en die toont je je schuilplaats en geeft je uitleg over de Blacklist. Het eigenlijke doel is dat je de Most Wanted Racer wordt in Rockport City, zodat je je M3 GTR terug krijgt. Want ondertussen is Razor, met jouw BMW, de Most Wanted geworden.

http://www.youtube.com/watch?v=Cltm5Xdv5Ks

Geplaatst:
comment_1060243

Most Wanted is een goeie en leuke game, althans, op de PS2. Ik heb hem niet op de PC. Ik geef een 8 want je moet met de analoge sticks en ik wil met de pijltjes :duh:

Mijn spel: RollerCoaster Tyccon 3 :Y En nee dat is niet kinderachtig maar gewoon leuk! :Y

Geplaatst:
comment_1060266
Most Wanted is een goeie en leuke game, althans, op de PS2. Ik heb hem niet op de PC. Ik geef een 8 want je moet met de analoge sticks en ik wil met de pijltjes :duh:

Mijn spel: RollerCoaster Tyccon 3 :Y En nee dat is niet kinderachtig maar gewoon leuk! :Y

9/10

Weet je waarom ?

Ik vind het een super game, ik vind het altijd wel leuk om iets te bouwen !

Net zoals de The Sims vind ik ook harstikke leuk.

Pain

Geplaatst:
comment_1060461

9/10

Weet je waarom ?

Ik vind het een super game, ik vind het altijd wel leuk om iets te bouwen !

Net zoals de The Sims vind ik ook harstikke leuk.

Pain

niet echt geweldig 8/10 ziet er cool uit en is grappig waarkoop je dat spel

need for speed carbon?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.