Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_865620

Rate de game boven je!

Je post een film/screen of info over de game, en je geeft een beoordeling! :D

Ik begin met:

Nieuwe regel!

(23-01-2008)

Even een nieuwe regel, voordat het kan uitlopen tot een spamfestijn:

• Niet meer dan drie posts per dag in dit topic.
  • Probeer je cijfer te beargumenteren met een mening, dat is ook leuker voor degene die de betreffende game post.

Bewerkt: door Froodooo

• Reacties 1.2k
  • Bezichtigingen 85.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1216313
Battlefield 1942: 8/10 (mede door de innovatie, maar het spel zelf was niet zo geweldig imo)

Battlefield Vietnam: 9/10 (beste in de reeks imo)

Battlefield 2: 7/10 (de formule begint saaier te worden)

Battlefield 2142: 6/10 (leuk idee, maar ik vond het op de titan gamemode na geen zak aan)

6/10 dus.

Company of Heroes.

Imo, de beste RTS evar!

Een degelijke game die zeker de moeiute waard is. De tactische elementen maken het de moeite waard maar ook ziet het er absoluut niet slecht uit. Daarom een rating van 8/10

Hitman 1

Geplaatst:
comment_1217734

7/10 Overrated, saai en onnodig veel details. Maar toch nog wel vermakelijk. :)

111145.jpg

Portal

Als je het nog niet gespeeld hebt, het is 3,50 Euro op Steam. Echt een van de beste (en kortste, maar heeft wel veel fanmade dlc) games ooit. Zelfs Yathzee (onze Aussie die op alles zeikt) kan er niks slechts over zeggen.

Geplaatst:
comment_1217860

9/10, Het is wel aardig moeilijk ook, Maar toch vermakelijk.

@hierboven : Je hebt gelijk, Te overrated, Ik geef het zelf een zesje.

Call of Duty 1

Dit vind ik nog steeds een van de beste games.

Geplaatst:
comment_1220912

ziet er wel vet uit;) 7/10

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

gears of war 2 xD

Geplaatst:
comment_1220920

ik heb GOW 2 gespeeld bij een vriend vond het geen *** aan...

Destroy all Humans; Path of the Furon

op deze game wacht ik nou al heel lang!

13 feb in de winkels!

Bewerkt: door Mikey cool6

Geplaatst:
comment_1220926
ik heb GOW 2 gespeeld bij een vriend vond het geen *** aan...

Destroy all Humans; Path of the Furon

op deze game wacht ik nou al heel lang!

13 feb in de winkels!

je bent niet de enige die daar op wacht ;) 11/10

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

mirror`s edge :puh:

Geplaatst:
comment_1223337
Ik heb de demo gespeeld. De graphic ziet wel prachtig uit maar nadeel is korte speelduur en herhaling. 8,2/10

Call of duty 2 (pc) (2005)

Niet veel gespeeld, maar de keren dat ik t speelde was t wel vet:) 8/10

The Settlers Rise of an Empire, vind ik zelf een goede rts game:)

Bewerkt: door Reinier93

Geplaatst:
comment_1223989

The Settlers Rise of an Empire goeie game vind de game play erg leuk! 8/10

<-- ook het filmpje was leuk om naar te kijken :Y

Dit zal de wereld veranderen. World of Warcraft zal niet meer bestaan ook Guildwars en de vorige delen van Battlefield zullen dood bloeden door deze Serie van Battlefield. Ik weet nog niet als het gaat uitkomen op de PC maar ik denk het wel Battlefield is net een game als GTA ze kunnen het niet zomaar stoppen. Persoonlijk vind ik het de best game(s) Call of duty is voor mij te druk en te klein.

Geplaatst:
comment_1224624

Normaal hou ik niet echt van shooters (ben meer een race fan), maar deze heeft een speciaal plekje in mijn hart. Dit is de enigste shooter die ik echt leuk vind.

9/10

Prototype

Geplaatst:
comment_1230452

ziet er wel grappig en uniek uit...7/10

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Far Cry 2

Bewerkt: door Mikey cool6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.