Jump to content
Geplaatst:
comment_865620

Rate de game boven je!

Je post een film/screen of info over de game, en je geeft een beoordeling! :D

Ik begin met:

Nieuwe regel!

(23-01-2008)

Even een nieuwe regel, voordat het kan uitlopen tot een spamfestijn:

• Niet meer dan drie posts per dag in dit topic.
  • Probeer je cijfer te beargumenteren met een mening, dat is ook leuker voor degene die de betreffende game post.

Bewerkt: door Froodooo

• Reacties 1.2k
  • Bezichtigingen 84.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1701693

8/10 Het is wel een mooie game, maar die personages bewegen wat houterig. En het is niet zo dat je echt zelf de regiseur bent, jij maakt alleen de keuzes. Verder is het spel zo liniear als wat.

Geplaatst:
comment_1701839

hmm... het ziet er een beetje uit als mw2; wat gebasseerd is op een engine die gemaakt is in 2007 & waarvan al meerdere games zijn gemaakt. Ik vind dat die hele cod serie maar wordt uitgemolken.

tijd voor vernieuwing...70/100

Cobra 11 Crashtime 3 : Highway Nights

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1709809

Één van de beste games die ik ooit heb gespeeld, alles steekt goed in elkaar en het spel heeft precies de juiste verhouding tussen puzzle en shooting. Een 9/10.

Fable 2:

Geplaatst:
comment_1709811

Fable II is wat mij betreft zeker een 9/10. Ik heb de game zelf niet gespeeld, maar mijn wederhelft @Cilly wel. ^_^ Mooie game, grafisch een hoogstaand stukje artistiek, en genoeg spells en moves om mee te klieren. Ook het Good vs. Evil aspect aan de game is leuk, en goed uitgewerkt door de developer.

[table=header]Midnight Club: LA van Rockstar Games

[/table]
Geplaatst:
comment_1709841

Dit is een mooi game. Ik heb hem zelf niet maar ik ben denk wel van plan om hem ooit te kopen dus een 8/10

De allereerste Driver:

ps. Ik weet alleen niet hoe ik zo'n youtube filmpje kan invoegen.

>>> Door Kai-ShockWave: Druk op het media.png icon en voer daar je YouTube link in of maak gebruik van de [media]-tag. :) <<<

Geplaatst:
comment_1711722

speel nooit zo een spellen maar geef 8/10, mooie graphics(?) ik kan het niet onderscheiden of dat nou puur trailer is of dat er ook gameplay in zit

en oh, driver 1 mijn eerste console spel! PS1 , tijdje geleden :puh:

ik weet niet of deze nog gepost was

http://www.youtube.com/watch?v=5kjs-SC70Wg

beetje onrealistisch maar voor minstens 150 uur volop speelplezier :D!

Bewerkt: door xbox360kris

Geplaatst:
comment_1713117

Da's wel een stuntman zeg, met z'n parachutje. :puh: Maar de omgeving ziet er erg mooi uit. :) 8/10

Btw, nu een spel van Oekraïense bodem. Kwam ik een paar dagen geleden op en het ziet er enorm goed uit. :bier: Zeker als je erbij leest dat er maar liefst 450 missies zijn. :bier:

http://www.youtube.com/watch?v=_jCA8W-TiiY

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.