January 13, 200818 yr Weet er iemand waar je de txd,s kunt vinden van andere mensen in gta san andreas. Ik wil bijv. de skin van bigsmoke gaan bewerken. Alvast bedankt.
January 14, 200818 yr Hmm dit weet ik niet zeker maar om je toch maar een reactie te geven: Probeer eens in je GTA San Andreas map bij player.img te kijken
January 14, 200818 yr Fout, je moet het bestand smoke.txd in gta3.img hebben. Je haalt t bestand uit gta3.img met de IMGTool en haalt de bitmap uit de txd met TXD Workshop.
January 15, 200818 yr Author Fout, je moet het bestand smoke.txd in gta3.img hebben. Je haalt t bestand uit gta3.img met de IMGTool en haalt de bitmap uit de txd met TXD Workshop. Maar hoe kun je dan ooit weer die txd weer terug vinden met de txd wordshop??? Want er zit geen zoekfuncktie bij volgens mij.
January 15, 200818 yr Klopt, daarom raad ik je aan om eerst de texture met IMG Tool uit het bestand gta3.img te halen, want IMG Tool heeft wel een zoekfunctie. Deze texture extract je dan naar bijvoorbeeld je bureaublad. Met TXD Workshop open je dit bestand gewoon vanaf het bureaublad, dat werkt veel sneller.
Weet er iemand waar je de txd,s kunt vinden van andere mensen in gta san andreas.
Ik wil bijv. de skin van bigsmoke gaan bewerken.
Alvast bedankt.