Jump to content
Geplaatst:
comment_866895

Release Datum: 29 April 2008

DÉ TOPIC OVER DE NIEUWE PREVIEW!

Ik heb alles even op een rijtje gezet:

- AutoSave funtie is aanwezig. op elk moment kan gesaved worden.

- Liberty city Zal je niet in 1 keer kunnen ontdekken, Tijdens de verhaallijn worden eilanden ontgrendeld.

- Kleien interacties met voetgangers zijn mogelijk. Relaties met voetgangers zit er niet in, juist wel met de hoofdpersonages.

- Schademodellen zijn realistischer geworden, en auto's vliegen niet zo snel meer in brand.

- Auto's zullen minder snel kunnen kantelen wegens het nieuwe physics engine.

- Auto's zullen niet meer oppeens verdwijnen als je je even omdraait.

- Nieuwe camerastandpunten

- Hidden packages en stunts zullen nog steeds aanwezig zijn in GTa IV

- Vliegtuigen kunnen niet gebruikt worden om New York te verkennen.

- GTA Iv Bevat multiplayer

- GPS systeem vertelt je de weg, met accent uit verschillende landen

- Politiesysteem is verbeterd. Het zal moeilijker worden om je te ontsnappen van de politie.

- Water is realistischer

- Zwemmen is nog steeds mogelijk, maar duiken is niet meer nodig (bang om te verdrinken is er niet meer:P)

- Niko kan uitgaan met verschillende vrienden om mini-games te doen zoals bolen en biljarten.

- Niko kan dronken worden als hij teveel drinkt bij het uitgaan. dit zal zkr te merken zijn als je in een auto rijdt of over de traat loopt.

- Lak van de auto blijft bij botsingen aan de muur plakken.

- Het is mogelijk mensen van hogen gebouwen af te sniperen zodat ze tientallen meters naar beneden vallen.

- GPS systeem vertelt je de weg, met accent uit verschillende landen

- Politiesysteem is verbeterd. Het zal moeilijker worden om je te ontsnappen van de politie.

- Via een Systeem in elke politiewagen is het mogelijk om informatie te krijgen over verschillende vijanden. Deze kunnen dan weer opgespoord worden .

- Vrachtwagens met een lading bomen kan kapot worden geschoten waardoor deze op de weg komen te liggen en voor opstoppingen zorgt.

- Granaten zijn via een nieuw systeem makkelijk bij je doelwit te gooien

---------------------------------------------

Bewerkt: door Kai-ShockWave

• Reacties 96
  • Bezichtigingen 7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_872688
Eind deze maand. Ik neem de previews toch niet door. Anders teveel weten en is de game niet meer zo leuk als je het dan hebt je je weet bijna alles al.

valt wel mee, je krijgt gewoon wat meer te horen van de mogelijkheden, weet je tenminste wat er allemaal kan, anders denk je helemaal niet aan die dingen

Geplaatst:
comment_872809
Ja! De eerste preview zal morgen (woensdag) om half zeven (18:30) onze tijd verschijnen op de site ComputerAndVideoGames.com, dus dat wordt smullen :eten:

Ben je daar zeker van ? :{

Geplaatst:
  • Auteur
comment_872813
Ja! De eerste preview zal morgen (woensdag) om half zeven (18:30) onze tijd verschijnen op de site ComputerAndVideoGames.com, dus dat wordt smullen :eten:

De preview verschijnt op 17:30 GMT. Wij zijn altijd +1 uur van GMT. Dus het klopt gwn 18:30.

afbeelding1ef9.png

Geplaatst:
comment_872824
Waarom heb ik weer zon vreemd voorgevoel dat deze preview wordt uitgesteld ? :duh:

je moet maar waarzegger worden! je hebt wel vaak een voorgevoel: :Y hoop echt dat de release date bekend wordt gemaakt

Geplaatst:
comment_872916
Komt de preview ook mischien op een bepaalde tijd of niet zoja hoelaat..?

Als het goed is komen van diverse sites om half 6 vanavond nieuwe previews met een hoop nieuwe screens op internet te staan.

Geplaatst:
comment_872943

Als het goed is komen van diverse sites om half 6 vanavond nieuwe previews met een hoop nieuwe screens op internet te staan.

Ik ben benieuwd :eten: Jammer dat ik om half 6 niet thuis ben, maarja nog even geduld :D

Geplaatst:
comment_873002

De preview verschijnt op 17:30 GMT. Wij zijn altijd +1 uur van GMT. Dus het klopt gwn 18:30.

afbeelding1ef9.png

Tuurlijk ben ik daar zeker van, anders ga ik het niet posten. Duhh :7

5:30 PM GMT is 's middags half 6 in Groot-Brittannië en Portugal. In Nederland komt daar nog een uurtje bij, dus half 7.

Bewerkt: door L-Yah

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.