Jump to content
Geplaatst:
comment_866895

Release Datum: 29 April 2008

DÉ TOPIC OVER DE NIEUWE PREVIEW!

Ik heb alles even op een rijtje gezet:

- AutoSave funtie is aanwezig. op elk moment kan gesaved worden.

- Liberty city Zal je niet in 1 keer kunnen ontdekken, Tijdens de verhaallijn worden eilanden ontgrendeld.

- Kleien interacties met voetgangers zijn mogelijk. Relaties met voetgangers zit er niet in, juist wel met de hoofdpersonages.

- Schademodellen zijn realistischer geworden, en auto's vliegen niet zo snel meer in brand.

- Auto's zullen minder snel kunnen kantelen wegens het nieuwe physics engine.

- Auto's zullen niet meer oppeens verdwijnen als je je even omdraait.

- Nieuwe camerastandpunten

- Hidden packages en stunts zullen nog steeds aanwezig zijn in GTa IV

- Vliegtuigen kunnen niet gebruikt worden om New York te verkennen.

- GTA Iv Bevat multiplayer

- GPS systeem vertelt je de weg, met accent uit verschillende landen

- Politiesysteem is verbeterd. Het zal moeilijker worden om je te ontsnappen van de politie.

- Water is realistischer

- Zwemmen is nog steeds mogelijk, maar duiken is niet meer nodig (bang om te verdrinken is er niet meer:P)

- Niko kan uitgaan met verschillende vrienden om mini-games te doen zoals bolen en biljarten.

- Niko kan dronken worden als hij teveel drinkt bij het uitgaan. dit zal zkr te merken zijn als je in een auto rijdt of over de traat loopt.

- Lak van de auto blijft bij botsingen aan de muur plakken.

- Het is mogelijk mensen van hogen gebouwen af te sniperen zodat ze tientallen meters naar beneden vallen.

- GPS systeem vertelt je de weg, met accent uit verschillende landen

- Politiesysteem is verbeterd. Het zal moeilijker worden om je te ontsnappen van de politie.

- Via een Systeem in elke politiewagen is het mogelijk om informatie te krijgen over verschillende vijanden. Deze kunnen dan weer opgespoord worden .

- Vrachtwagens met een lading bomen kan kapot worden geschoten waardoor deze op de weg komen te liggen en voor opstoppingen zorgt.

- Granaten zijn via een nieuw systeem makkelijk bij je doelwit te gooien

---------------------------------------------

Bewerkt: door Kai-ShockWave

• Reacties 96
  • Bezichtigingen 7.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_873588

Ten eerste was het al bekend dat GTA4 kleiner wordt dan SA. San Andreas was alleen behoorlijk leeg, Liberty City is heel complex geworden bijna elk stukje van de map is gebruikt. Vijf minuten varen met de speedboot is nog redelijk lang hoor, probeer het maar met Vice City uit...

Geplaatst:
comment_873609

erg vet alleen ik heb geen ps3 en geen Xbox dat is wel jammer maar iets voor de pc mischien? :duh:

@L-Yah Ben ik al mee bezig even kijken hoor ik heb in de 61 eurotjes en dan nog ergens andert 110 fzo iets voor een jaartje mischien :puh:?

Bewerkt: door Venzio

Geplaatst:
  • Auteur
comment_873625
erg vet alleen ik heb geen ps3 en geen Xbox dat is wel jammer maar iets voor de pc mischien? :duh:

Gewoon eventjes sparen joh, PS3 wordt binnenkort 300 euro.

ZoZo :puh: Ze gaan eindelijk de concurrentie aan XD

Geplaatst:
comment_873626

check deze screen

med_gallery_1_51_1363661.png

volgens mij zijn die 2 bomen daar rechts afgeknakt, de een viel volgens mij helemaal om tegen het gebouw waardoor hij nog een keer brak, en dat kleine boompje daarnaast is ook gebroken

Geplaatst:
comment_873627
oef

de grootte van het level valt flink tegen

in 5 minuten normale tijd waren ze er doorheen

das een heel stuk kleiner dan gta sa

in 5 minuten waren ze met een speedboot half om algoquin heen dus nogmaals half en dan heb je nog allemaal andere eilanden!

Bewerkt: door mastala

Geplaatst:
  • Auteur
comment_873629

Ik denk dat de game snel zal komen. Ze zeiden dat de game nu voltooid is maar dat ze nu alleen nog naar glitches en bugs zoeken.

"The game has now essentially been completed. Rockstar are just polishing the game and dealing with bugs, glitches and minor things. BRON"
Geplaatst:
comment_873631

Ik blijf het zeggen. Hij komt volgens mij ergens in februari uit. Heb al vanaf het begin zon voorgevoel. Nog langer wachten zorgt ervoor dat de concurrentie met andere gta lookalikes komt. Op die manier gaat de hype er een beetje vanaf. Denk echt dat ze hun eigen ruiten gaan ingooien als er niet snel een release datum komt. Je kunt de mensen wel steeds gekker gaan maken met previews screenshots etc. Maar eens is de koek op. Tenministe zo denk ik erover.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_873633
Ik blijf het zeggen. Hij komt volgens mij ergens in februari uit. Heb al vanaf het begin zon voorgevoel. Nog langer wachten zorgt ervoor dat de concurrentie met andere gta lookalikes komt. Op die manier gaat de hype er een beetje vanaf. Denk echt dat ze hun eigen ruiten gaan ingooien als er niet snel een release datum komt. Je kunt de mensen wel steeds gekker gaan maken met previews screenshots etc. Maar eens is de koek op. Tenministe zo denk ik erover.

Jah je heb wel gelijk :), naja een maand eerder is nog beter :D

Geplaatst:
comment_873639

Wat mij betreft mag rockstar nog wel maandje of twee wachten met de release. Zo kunnen ze extra goed de glitches en bugs eruit halen! En daarbij ben ik jarig in April, een release op je verjaardag is nooit verkeerd.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_873642
Wat mij betreft mag rockstar nog wel maandje of twee wachten met de release. Zo kunnen ze extra goed de glitches en bugs eruit halen! En daarbij ben ik jarig in April, een release op je verjaardag is nooit verkeerd.

Uitstellen??? D8 het niet! :puh:, en als er glitches/bugs zijn zullen ze dat makkelijk kunnen herstellen met updates. Pro evolution soccer 2008 had bij de release veel bugs en lags maar zijn door een online update allemaal verdwenen.

Ik ben trouwens ook in april jarig :puh:, dat zal wel leuk zijn op de verjaardag zelf (of ergens eromheen), maar toch hb ik hem liever in feb/maart :):eten:

Geplaatst:
comment_873644

Of gewoon nu uitbrengen en updates op xbox live zetten (GRATIS) en dat ps3 gebeuren online zodat je dat kan downloaden ofzo.

Iets in die richting :puh:

Met computer zou dat helemaal makkelijk zijn.

Maar ik denk nog steeds midden maart

Geplaatst:
comment_873645

ik ben ook in april jarig maar ik heb liever de game vandaag dan morgen en denk dat er meer zullen zijn maar het zou toppie zijn als IV in februari uitkomt dan zijn de meeste glitches en bugs wel weg

Geplaatst:
comment_873665
oef

Nee.

Er werd verteld dat van een bepaald gedeelte van de stad naar een ander stuk 5 minuten duurde.

De stad zal een stuk groter zijn dan 5 minuten in real time. :)

Ze zeggen dit: Ook kun je je weer te water begeven, het duurt meer dan vijf real-world minuten om om half Algonquin met een speedboat heen te varen.

Ik dacht juist meteen toen ik het las dat de stad juist lekker groot zou worden. Ik snap niet dat je 5 minuten om om een half eiland te varen. Ik vind het enorm groot.

In 5 minuten kan je echt ver varen hoor, zeker met speedboot. Zeker als je kijkt dat het maar om 1 van de eilanden ging.

Geplaatst:
comment_873670
oef

Nee.

Er werd verteld dat van een bepaald gedeelte van de stad naar een ander stuk 5 minuten duurde.

De stad zal een stuk groter zijn dan 5 minuten in real time. :)

Ze zeggen dit: Ook kun je je weer te water begeven, het duurt meer dan vijf real-world minuten om om half Algonquin met een speedboat heen te varen.

Ik dacht juist meteen toen ik het las dat de stad juist lekker groot zou worden. Ik snap niet dat je 5 minuten om om een half eiland te varen. Ik vind het enorm groot.

In 5 minuten kan je echt ver varen hoor, zeker met speedboot. Zeker als je kijkt dat het maar om 1 van de eilanden ging.

idd pak gta san andreas er maar eens bij, ga met een speedboot om las vegas(echte naam) heen, ik denk dat je in 5 minuten drie kwart om eiland heen bent

Bewerkt: door mastala

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.