Geplaatst: 15 januari 200817 jaren comment_867101 Ook weer eens een tutorial van mij, over iets waar Photoshop echt voor is bedoelt. Ik hoop dat jullie er veel van hebben geleerd! En het zou leuk zijn als jullie outcomes posten!
Geplaatst: 15 januari 200817 jaren comment_867315 handige tut, hebben veel mensen wat aan, ik had ook een keer een foto, en daar stond ik op met een puist ofzo op mijn neus, maar voor dat kleine plekje had ik paint gebruikt, ver ingezoomd, en nu ziet het er wel goed uit, maar grote stukken kun je beter met photoshop doen
Geplaatst: 15 januari 200817 jaren comment_867404 Goede tutorial, erg handig bij Photomanipulation of bij je eigen foto's. Zelf gebruik ik hier meestal een andere tool voor, maar dit komt eigenlijk op hetzelfde neer. KUTGW
Geplaatst: 16 januari 200817 jaren comment_867638 Goede tutorial! Eerlijk gezegd heb ik nooit geweten dat het met die tool kon, ik deed het altijd met de Clone Stamp Tool, maar zo te zien werkt dit sneller en beter. Toegevoegd aan GTAForum's Tutorials.
Geplaatst: 16 januari 200817 jaren comment_867691 Mooi tut! Ik heb even wat geprobeert en dit is men uitkomst: Niet zo mooi gelukt, maar het is maar iets om te proberen.
Geplaatst: 16 januari 200817 jaren Auteur comment_867775 Bedankt voor de reacties allemaal. En het ziet er goed uit GhostRider en Hanneswasco! Alleen Hanneswasco, links van het "Na" plaatje, heb je een soort 2e mond ofzoiets. Je moet het als je het maakt opnieuw maken, of met dezelfde tool er nu nog een keer op drukken. Dan is het meestal ook weg. Maar buiten dat ziet het er goed uit!
Geplaatst: 24 februari 200817 jaren comment_897415 Ik kwam op deze tut en ik vind hem echt zeer handig! Een voorbeeldje : mijn stiefbroer De wallen zijn ook zo ongeveer weggewerkt, echt handig!
Geplaatst: 10 maart 200817 jaren comment_909223 leuk onderwerp:P De Puisten Verwijderaar Tutorial! hehehe, thx 4 sharing:D
Geplaatst: 31 december 200816 jaren comment_1220943 mm, handig daarvoor gerbuikte ik ook clone stamp tool, maar hiermee gaat het wel ietsje beter denk k goeie tut!!
Ook weer eens een tutorial van mij, over iets waar Photoshop echt voor is bedoelt.
Ik hoop dat jullie er veel van hebben geleerd!
En het zou leuk zijn als jullie outcomes posten!