Twankala Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Ook weer eens een tutorial van mij, over iets waar Photoshop echt voor is bedoelt. Ik hoop dat jullie er veel van hebben geleerd! En het zou leuk zijn als jullie outcomes posten! Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 handige tut, hebben veel mensen wat aan, ik had ook een keer een foto, en daar stond ik op met een puist ofzo op mijn neus, maar voor dat kleine plekje had ik paint gebruikt, ver ingezoomd, en nu ziet het er wel goed uit, maar grote stukken kun je beter met photoshop doen Reageren
M4X Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Goede tutorial, erg handig bij Photomanipulation of bij je eigen foto's. Zelf gebruik ik hier meestal een andere tool voor, maar dit komt eigenlijk op hetzelfde neer. KUTGW Reageren
Arjen Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Goede tutorial! Eerlijk gezegd heb ik nooit geweten dat het met die tool kon, ik deed het altijd met de Clone Stamp Tool, maar zo te zien werkt dit sneller en beter. Toegevoegd aan GTAForum's Tutorials. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Mooi tut! Ik heb even wat geprobeert en dit is men uitkomst: Niet zo mooi gelukt, maar het is maar iets om te proberen. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Ik heb ook wat geprobeerd. Voor Na Reageren
Twankala Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Bedankt voor de reacties allemaal. En het ziet er goed uit GhostRider en Hanneswasco! Alleen Hanneswasco, links van het "Na" plaatje, heb je een soort 2e mond ofzoiets. Je moet het als je het maakt opnieuw maken, of met dezelfde tool er nu nog een keer op drukken. Dan is het meestal ook weg. Maar buiten dat ziet het er goed uit! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Leuke tut als je puisten hebt.. Reageren
Horse Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Ik kwam op deze tut en ik vind hem echt zeer handig! Een voorbeeldje : mijn stiefbroer De wallen zijn ook zo ongeveer weggewerkt, echt handig! Reageren
kuys Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 leuk onderwerp:P De Puisten Verwijderaar Tutorial! hehehe, thx 4 sharing:D Reageren
flyzen Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 mm, handig daarvoor gerbuikte ik ook clone stamp tool, maar hiermee gaat het wel ietsje beter denk k goeie tut!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.