Zoals de meesten onder jullie wel weten bestaan in deze lieve en zachtaardige wereld ads (adverts of advertenties) die je soms het leven zuur maken. Ook ons "oh zo lieve forum heeft er een paar van google ads" maar daar gaat het niet om Ik zoek namelijk zelf naar een website waar ik ads kan halen voor op mijn site zodat ik ook de rekening van de host deels kan compenseren maar het zoeken van een goede ad lukt niet echt. Ik heb er nu 1 maar die geeft maar 2 cent ofzo per click en dat is niet echt veel Dus vraag ik aan jullie of er hier iemand een goede (hoe noem je dat), laat ik maar zeggen website waar ik ads kan halen weet zijn.
Ik heb wel een paar criteria:
- Paypal moet kunnen gebruikt worden
- Boven de 10 cent per click
- Dat is het zowat
- Geen google ads want die werken niet met paypal tenzij iemand dit kan uitleggen hoe dan wel.
Tom
EDIT: OMG.. Die special characters werken hier niet (bijtitel)
Zoals de
meesten onder jullie wel weten bestaan in deze lieve en zachtaardige wereld ads (adverts of advertenties) die je soms het leven zuur maken. Ook ons "oh zo lieve forum heeft er een paar van google ads" maar daar gaat het niet om
Ik zoek namelijk zelf naar een website waar ik ads kan halen voor op mijn site zodat ik ook de rekening van de host deels kan compenseren maar het zoeken van een goede ad lukt niet echt. Ik heb er nu 1 maar die geeft maar 2 cent ofzo per click en dat is niet echt veel
Dus vraag ik aan jullie of er hier iemand een goede (hoe noem je dat), laat ik maar zeggen website waar ik ads kan halen weet zijn.
Ik heb wel een paar criteria:
- Paypal moet kunnen gebruikt worden
- Boven de 10 cent per click
- Dat is het zowat
- Geen google ads want die werken niet met paypal tenzij iemand dit kan uitleggen hoe dan wel.
Tom
EDIT: OMG.. Die special characters werken hier niet
(bijtitel)
Bewerkt: door .:TOM:.