Ik zit een missie te maken met 3 scripts. De mainscript, en 2 identieke missies(moet later nog een 2de maken, een telefoon heeft er 2 nodig). Heb al de probleem met zelfde DATA opgelost maar nu doet hij niks behalfe "All Zaibatsu jobs done!" zeggen zodra je opneemt.
Hopelijk is de forum nog redelijk actief. En ja, ik heb wel die missie turorial gelezen.
Het kan een probleem zijn met de eindeloose counters. Zo'n grote hoeveelheid is verwarrend.
De script is aardig ingewikkeld en alles bij elkaar is een beetje lang mischien.
Oja, de missie is een bank beroven en dan ontsnappen via dak en met een gespawnde auto terug naar de Zaibatsu HQ gaan. Via parking.
De counter geval voor totale missies is ook wat kapot, maar het is me eerste missie en veel moeilijker dan ELKE multiplayer script die ik ooit maakte, zelfs moeilijker dan trains lijkt me. In ieder geval net zo storings gevoelig.
Ik zit een missie te maken met 3 scripts. De mainscript, en 2 identieke missies(moet later nog een 2de maken, een telefoon heeft er 2 nodig). Heb al de probleem met zelfde DATA opgelost maar nu doet hij niks behalfe "All Zaibatsu jobs done!" zeggen zodra je opneemt.
Hopelijk is de forum nog redelijk actief. En ja, ik heb wel die missie turorial gelezen.
Het kan een probleem zijn met de eindeloose counters. Zo'n grote hoeveelheid is verwarrend.
De script is aardig ingewikkeld en alles bij elkaar is een beetje lang mischien.
Oja, de missie is een bank beroven en dan ontsnappen via dak en met een gespawnde auto terug naar de Zaibatsu HQ gaan. Via parking.
De counter geval voor totale missies is ook wat kapot, maar het is me eerste missie en veel moeilijker dan ELKE multiplayer script die ik ooit maakte, zelfs moeilijker dan trains lijkt me. In ieder geval net zo storings gevoelig.
De mainscript. Hab.mis.
De missie. Hab_zmp1.mis, Het is hetzelfde als de andere, alleen andere namen voor de objecten.