- Reacties 54
- Bezichtigingen 5.3k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Tjerk 24 posts
-
DenkaanHenk 5 posts
-
.:TOM:. 5 posts
-
AwiVC 4 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Vooraf:
Ik wilde voor de missie's eigenlijk nog cutscenes maken, maar daar had ik geen meer in.(En het gaat tenslotte om de missie zelf
) Maar dat ga ik wel doen in de volgende missie's de ik maak. Verder hoorde er in missie 4 nog een cutscene tijdens de missie zelf. Maar die heb ik helaas moeten schrappen, omdat na de cutscene Gta sa afsloot.
Missie 3:
Info:
Sweet heeft info gekregen over een meeting tussen 1 ballas leider en 1 vagos leider, er zijn al plannen gemaakt, Cj moet een bom stelen, om onder de auto te plaatsen. Dat komt goed uit, want er is doorgekregen dat er een maffia gang met bommen aan het slepen zijn. De plannen zijn dus klaar, dus on you go!
Known bugs:
1. Wat je verdiend als je de missie hebt gehaald is niet helemaal goed.
2. Minder goede structuur dan missie 4: Komt omdat ik tijdens missie 3 nog niet precies wist hoe sommige dingen precies moesten
Missie 4:
Info:
De bom is gestolen, en de meeting is vandaag. De enige locatie die bekend is, is: The vagos hood. Je moet dus een auto stelen, en daar naar toe. maarrr, ze mogen je niet zien dus blijf op afstand. Je moet blijven volgen tot dat er een kans is om de auto te stelen. Sweet heeft Jehtro ingehuurd om de bom onder de auto te zetten.
Known bugs:
1. Héél af en toe komt de auto niet uit het steegje zetten
Verder nog niet echt bekend.
Missie 5:
Info:
Waarschuwing: Deze missie slaat nergens op
Sweet heeft de locatie gevonden waar alle Balla's uitkruipen
. Gelukkig heeft Sweet nog ergens een Atoombom in de garage liggen. Dus gaan Cj en Sweet op pad 
Known bugs:
1. Ik heb deze missie voor de grap gemaakt(dus niet serieus), en kan dus stikken van de bugs(nog niet veel tegengekomen altans)
Missie 2:
2e missie is uit. Deze missie is langer dan de eerste en hier volgt een kleine beschrijving:
Verhaal: De Balla's willen uiteraard wraak op jou, en besluiten met een groep, Grove Street aan te vallen.
Deze moet je uiteraard tegenhouden. Als alle "zware" aanvallen over zijn wordt sweet plotseling geraakt door
één of andere maloot. je moet hem naar het ziekenhuis brengen, maar je vriend stuurt want er komen alweer
meer ballas aan. na een lange rit, en veel gemoord kom je eindelijk bij het ziekenhuis aan. daar wordt sweet zo snel mogelijk geholpen.
bij elkaar knal je zo'n 78 balla's af, maar er zitten wel een paar bugs in zoals:
1. Als je dood gaat kan je niet goed meer herstarten, je moet weer nieuw game doen
2. bij de 5e wave helpen je homies niet goed meer mee(behalve sweet)
3. Er zijn er vast wel meer
Ik heb de missie moeten splitsen omdat ik veel te veel mannetjes heb gespawned, daar merk je weinig van
in de missie zelf, maar ik heb dus eigenlijk 2 missies in één
veel plezier
:
Missie2.zip
Missionpack.zip
Bewerkt: door tjerk