Geplaatst: 17 januari 200817 jaren comment_868474 Dit is mijn nieuwste Sig die ik gebruik in mijn battle Ik hoop dat er nu wel mensen reageren (Dizzee?) want ik ben er lang mee bezig geweest
Geplaatst: 17 januari 200817 jaren comment_868477 mooi, met die lichtstraal. alleen dat is niet echt mijn stijl. en wat moet het voorstellen???
Geplaatst: 17 januari 200817 jaren comment_868662 mooi, met die lichtstraal. alleen dat is niet echt mijn stijl.en wat moet het voorstellen??? waarom zou het iets moeten voorstellen?
Geplaatst: 17 januari 200817 jaren Auteur comment_868711 mooi, met die lichtstraal. alleen dat is niet echt mijn stijl.en wat moet het voorstellen??? Als je goed kijkt zie je een figuur die schopt. Daar komt die lichtstraal ook vandaan. En inderdaad, waarom zou het ''iets'' moeten voorstellen ? En kun je in je rate iets duidelijker zijn ? Want het enigste wat je zegt is mooi.
Geplaatst: 17 januari 200817 jaren comment_868868 ik zal ook gelijk even raten, na een tijdje zag ik de ouwe vertrouwde piccolo pas ik vind dit een goed geprobeerde signature, de meeste Bg effecten zijn goed gelukt *vind alelen de rechterkant erg slecht afgewerkt* de sprite/render vind ik alleen niet erg goed gelukt met het effect voor hem.. je ziet de been van de personage nog onder de lichtstraals doorkomen, en de straal loopt me toch ietsjes tever door naar links, of hij heeft benen van 2 meter lang?
Dit is mijn nieuwste Sig die ik gebruik in mijn battle
Ik hoop dat er nu wel mensen reageren (Dizzee?
) want ik ben er lang mee bezig geweest