Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_83152

www.alien-ufos.comHeb hier wat foto's van de echte Area 51 , mischien niet boeient en heeft niet veel met het Area 51 in het spel te maken maar vond het toch grappig om te laten zien :lol:

map.jpg

Hier een map van Area 51

http://www.alien-ufos.com/img/area51photog...graphs/sign.jpg

Krijg je ook 5 sterren als je toch gaat ?

http://www.alien-ufos.com/img/area51photog...raphs/sign2.jpg

http://www.alien-ufos.com/img/area51photog...graphs/sat3.jpg

http://www.alien-ufos.com/img/area51photog...aphs/area51.jpg

http://www.alien-ufos.com/img/area51photog...aphs/aleinn.jpg

The little A'Le'Inn, Rachel, NV. = LIL' Probe INN

Bron Heb deze foto's van een site over aliens en ufo's . www.alien-ufos.com

Bewerkt: door JBm*

• Reacties 109
  • Bezichtigingen 8.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_88526

ff off-topic zo zie je dus dat veel dingen die in SA voorkomen ook in het echt bestaan!!

zoals in SA genaamde Pier 69 in het echt bestaat zoiets ook in San Fransisco maar in het echt heet het pier 39 en het is ook zo'n zeeattractie parkje en met een soort dolfinarium erin :D

hier een paar foto's van Pier 39:

pier39.jpg

san_fran_pier_39_boats.jpg

pier39.jpgtrip-2003-06-14-CA-San-Francisco-Pier-39-crab-200.jpg

Te Grote Foto:

Klik Hier Voor Deze Foto

Geplaatst:
comment_88529

Ganton Ganster wat heeft dit met area 51 te maken???

je had dit in deze topic HIER moeten plaatsen(heb trouwns hier ook foto's staan van de echt area 51)

• 9 maanden later...
Geplaatst:
comment_267409

Nou ik denk niet dat dat echte foto's zijn die van Area 51

Ten eerste: Je mag geen foto's maken alleen satelliet en het is niet van boven maar vanaf de zijkant gemaakt. :N

Ten tweede: dit kan een industrie terein gewoon zijn. die ver weg in texas zit ofzo. :N

Ten derde: is de foto vaag! :N

Ten vierde: zou deze foto allang van het internet door 1 van de medewerkers van de computer beveiliging center van Area 51 gehaalt zijn of gewoon de site url Niet zichtbaar meer voor bezoekers. ( ze laten echt geen foto's staan op het web zien van Area 51. De beveiligingcenter die alles toe ziet op het net van Area 51 heeft het dan allang verwijdert.

Ten vierde zou de fotograaf gespot zijn.

Niet mee eens?

( ik bedoel de foto van ver af van de zogenaamde Area 51. in de woestijn )

Geplaatst:
comment_269342

Als de hele wereld deze informatie wilden hebben vielen ze toch met zen alle samen amerika aan met zen alle tegen amerika dan winnen ze wel :clown: en dan hebben ze de informatie

[ik met men fantasie toch altijd] :bonk:

ik geloof ook in alian's :D

Bewerkt: door kurt

Geplaatst:
comment_269581

even over area 69 in sa: als je in de desert bent dan is er een snelweg met een reclamebord, als je op een bepaalde plek staat en de paal van dat bord is nog niet geladen lijkt het heel erg op een ufo :Y maar het is geen ufo :puh:

Geplaatst:
comment_269685

Dit ben ik tegengekomen, sorry als het al gepost is... zo een grote thread doorlezen begin ik nu niet aan. :puh:

Area 51

Je kan nog meer inzoomen. ;)

Bewerkt: door Dizzee

Geplaatst:
comment_270107

ik geloof in buitenaards leven, ik weet het gewoon zeker maar dat ze hier op aarde zijn??? i dont know it... Het helal is oneindig dus als de aarde bewoont is moet er in het oneindige zowieso nog wel wat bewoonts zijn, ik weet niet of ze ook echt hier komen, maar ik vind het echt mega gaaf om me er in te verdiepen, ik ben altijd al geintreseerd in geweest, op discovery vertelden ze trouwens ook dat area 51 mischien samen werkten met buitenaardse wezens omdat er wrakstukken waren gevonden van matrialen waar wij op aarde niks van wisten... Echt zo'n strange onderwerp maar wel leuk

Geplaatst:
comment_270957

ik geloof in aliens zijn coole wezens en hun voertuigen echt iets van de 25e eeuw want ik heb een keer meer dan 10 vreemde witte stippen zien vliegen ze kwamen dichtr bij en ik werd verblind ik had daarna wel meer dan een dag hoofdpijn ik was die week aleen thuis ouders en zuzje op vakantie

Bewerkt: door rinaldootje

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_295979

Ja Ik geloof wel Degelijk dat er Ufo`s & Aliens zijn.

Maarja Mij boeit het ook best wel ufo`s en dergelijke

Ik las laatst dat er mischien hier 0p de wereld gewoon Mensen van andere Planeet tussen ons in leefden. Nja wie weet :puh:.

Maar ff 0ver die film ik geloof ook wel dat die Aut0psy zkr echt is

Waarom zouden ze dit gaan Fakken ?. Als ze het niet eens in de Menigte willen laten Zetten. _O_

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.