Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

denken julie dan er toeristen in gtaIV komen die fotos trekken van bekende gebouwen

en monumenten of is dit al bekend gemaakt door rockstar zo ja slotje :slotje:

Featured Replies

Ik geloof dat ik al een toerist zag in de 2e trailer die een hotdog bestelde bij een kraampje. Ik weet vrijwel zeker dat er toeristen in komen. Die hebben ook in elke gta gezeten.

Edited by pilot

Ik geloof dat ik al een toerist zag in de 2e trailer die een hotdog bestelde bij een kraampje. Ik weet vrijwel zeker dat er toeristen in komen. Die hebben ook in elke gta gezeten.

Nog nooit gezien :puh: Lijkt mij wel leuk ja :Y

mag ik een close-upje van uw ak meneer de crimineel?

ho neee!! niet zo dichtbij!

*knal*

Ik heb eventjes de zoekfunctie geraadpleegd. Daaruit komt verder geen specifiek topic naar boven. Maar wel dit topic. Daar word besproken wat voor soort mensen er zullen rond lopen. Dan denk ik dat daar ook toeristen mee benoemd worden :Y.

Nog nooit gezien :puh: Lijkt mij wel leuk ja :Y

heb je nooit zo'n ventje met een camera gezien in SA? in IV zou er ook wel zoiets zitten. bij NY/LC horen toch wel toeristen

zou iig wel lollig zijn.

staat daar zon ventje foto's te nemen, kom jij er aan met een ak-47, neemt ie een foto van jouw en dan schiet jij hem dood.

Ik denk van wel. In de missie Architectural Espionage moet je een gastje vermoorden die een camera heeft en het is een toerist. En New York is een toeristen attractie dus Liberty City denk ik ook.

Sorry driedubbele post.

Edited by GTAGijsso

Sorry driedubbele post.

Edited by GTAGijsso

Ja,ik denk van wel.

• Author

je kunt dan lekker hun camera jatten en dan filmen hoe hem in elkaar slaat :puh: