January 17, 200818 yr denken julie dan er toeristen in gtaIV komen die fotos trekken van bekende gebouwen en monumenten of is dit al bekend gemaakt door rockstar zo ja slotje
January 17, 200818 yr Ik geloof dat ik al een toerist zag in de 2e trailer die een hotdog bestelde bij een kraampje. Ik weet vrijwel zeker dat er toeristen in komen. Die hebben ook in elke gta gezeten. Edited January 17, 200818 yr by pilot
January 17, 200818 yr Ik geloof dat ik al een toerist zag in de 2e trailer die een hotdog bestelde bij een kraampje. Ik weet vrijwel zeker dat er toeristen in komen. Die hebben ook in elke gta gezeten. Nog nooit gezien Lijkt mij wel leuk ja
January 17, 200818 yr mag ik een close-upje van uw ak meneer de crimineel? ho neee!! niet zo dichtbij! *knal*
January 18, 200818 yr Ik heb eventjes de zoekfunctie geraadpleegd. Daaruit komt verder geen specifiek topic naar boven. Maar wel dit topic. Daar word besproken wat voor soort mensen er zullen rond lopen. Dan denk ik dat daar ook toeristen mee benoemd worden .
January 18, 200818 yr Ik geloof dat ik al een toerist zag in de 2e trailer die een hotdog bestelde bij een kraampje. Ik weet vrijwel zeker dat er toeristen in komen. Die hebben ook in elke gta gezeten. Nog nooit gezien Lijkt mij wel leuk ja heb je nooit zo'n ventje met een camera gezien in SA? in IV zou er ook wel zoiets zitten. bij NY/LC horen toch wel toeristen
January 18, 200818 yr zou iig wel lollig zijn. staat daar zon ventje foto's te nemen, kom jij er aan met een ak-47, neemt ie een foto van jouw en dan schiet jij hem dood.
January 21, 200818 yr Ik denk van wel. In de missie Architectural Espionage moet je een gastje vermoorden die een camera heeft en het is een toerist. En New York is een toeristen attractie dus Liberty City denk ik ook.
January 21, 200818 yr Author je kunt dan lekker hun camera jatten en dan filmen hoe hem in elkaar slaat
denken julie dan er toeristen in gtaIV komen die fotos trekken van bekende gebouwen
en monumenten of is dit al bekend gemaakt door rockstar zo ja slotje