Geplaatst: 18 januari 200817 jaren comment_869319 Introduction The return of the designer: Site! Screens Zie site! Downloads Download HomieMobile.rar! Download RoflCopter.rar! Download McGranny.rar Download Tinktank.rar Download BertCamper.rar Download Skypooper.rar Download Tracmunstor.rar Download ToktokMobile.rar Download PicknickHopper.rar Ejoy! by Puma. Bewerkt: 13 februari 200817 jaren door Puma
Geplaatst: 18 januari 200817 jaren comment_869353 Goh je moet maar op ,t idee komen hoor. Het ziet er wel grappig en zeker leuk uit. Mooi werk tot nu toe.
Geplaatst: 18 januari 200817 jaren comment_869356 Grappig filmpje. Maar in ieder geval een leuke mod.
Geplaatst: 18 januari 200817 jaren comment_869406 Geniaal puma, Geniaal . Ik zou de rolstoel wel eens als autogiro willen zien . Bewerkt: 18 januari 200817 jaren door stefaneke
Geplaatst: 18 januari 200817 jaren comment_869483 *#^%$& heb ik weer Ik krijg me flash player niet geinstraleerd maar lijkt al heel leuk zo te horen Groeten Tim
Geplaatst: 18 januari 200817 jaren comment_869569 Puma beste kerel, hoe kom je toch op al die ideeén en aan al die inspiratie. Echt prachtig gewoon, wel appart, meer zeer orgineel en leuk. Greetz, Black Force
Geplaatst: 18 januari 200817 jaren comment_869593 In één woord: GEWELDIG! Zoveel humor in een paar zelfgemaakte auto's. Helemaal Top
Geplaatst: 18 januari 200817 jaren comment_869605 Prachtig , een van de beste SA modding films in tijden. Niet alleen prachtig geestige en creatieve voertuigen, maar ook nog eens zeer mooi in beeld gebracht.
Geplaatst: 18 januari 200817 jaren comment_869619 Erg origineel en leuk in elkaar gezet, Puma! Vooral bij dat stukje van die rolstoel, dat deze (in rondjes) door een Solair achtervolgd werd, lag ik helemaal dubbel. Keep up!
Geplaatst: 18 januari 200817 jaren comment_869623 geweldig gedaan super mijn complimenten een 10/10 Bewerkt: 18 januari 200817 jaren door The Wizard
Geplaatst: 18 januari 200817 jaren comment_869624 Geweldige mods, vooral de rolator voor de oma. Heb me doogelachen.
Geplaatst: 19 januari 200817 jaren comment_869657 Geweldige mods! Ik heb me echt doodgelachen! Vooral bij dat stuk waar Solair rondjes rijdt achter rolstoel!
Geplaatst: 19 januari 200817 jaren comment_869661 Beetje late reactie Maar, het ziet er echt fantastisch uit. Het is lang geleden dat ik zoiets creatiefs en origineels gezien heb . Ik denk nog wel eventjes voor ideeën. - Gebruik de tractor en zet hem op het onderstel van de monster.- Pak de hotdog en verwijder alles behalve die;) De worst blijft over, daar plaats je al je dummy's op enz.. Ik droom allang van reuzeberijdbareofvliegendeworsten. Dus misschien kan je hem ook laten vliegen ? - Neem de RC Tank en plak het roterende schietgestel op de RC maar verklein het wat zodat je een echt schietende RC hebt. - Ik weet niet of dit gaat;) Maar neem de barracks en plak de wielen van een tank eronder, dan het schietgestel van de hydra erop of die van de tank en de passagiersplaatsen zitten dan vanachter in die truck, zoals in het echte leger.. - Pak de RC Cam (bloempot) en clone hem 4 keer en zit ze op een houten palet van gta zelf. Nu kun je er 4 passagiers opzetten. - De stairs die altijd op de luchthaven staan, ik denk dat je het al weet, zet gewoon de passagier beneden op de trappen en jij vanboven met stok met een wiel op. - Baggage box, zet de passagiers in de box en je zit op de stok waar je het moet aanklikken met een ander voertuig, ik bedoel dus dat je het een voertuig op zichzelf maakt. - Dan de sweeper, je neemt het waterkanon van de swat tank;) En plaats het erop, nu heb je een echte sweeper dan ook water sproeit. Plaats het kanon met de tuit waar het water uitkomt juist onder de sweeper met de tuit juist eruit. Of erboven als jij dat wilt;) >>> Door Crack Junk: God said it would happen.. And it did<<< Bewerkt: 21 januari 200817 jaren door .:TOM:. Code veranderd in Quote. Rekte de hele pagina uit
Introduction
The return of the designer:
Site!
Screens
Zie site!
Downloads
Download HomieMobile.rar!
Download RoflCopter.rar!
Download McGranny.rar
Download Tinktank.rar
Download BertCamper.rar
Download Skypooper.rar