Jump to content
Geplaatst:
comment_869319
  • Reacties 162
  • Bezichtigingen 11.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_869605

Prachtig :tu: , een van de beste SA modding films in tijden.

Niet alleen prachtig geestige en creatieve voertuigen, maar ook nog eens zeer mooi in beeld gebracht.

Geplaatst:
comment_869619

Erg origineel en leuk in elkaar gezet, Puma! Vooral bij dat stukje van die rolstoel, dat deze (in rondjes) door een Solair achtervolgd werd, lag ik helemaal dubbel. :D

Keep up! :)

Geplaatst:
comment_869661

Beetje late reactie :7 Maar, het ziet er echt fantastisch uit. Het is lang geleden dat ik zoiets creatiefs en origineels gezien heb :D . Ik denk nog wel eventjes voor ideeën.

- Gebruik de tractor en zet hem op het onderstel van de monster.

- Pak de hotdog en verwijder alles behalve die;) De worst blijft over, daar plaats je al je dummy's op enz..

Ik droom allang van reuzeberijdbareofvliegendeworsten. Dus misschien kan je hem ook laten vliegen ?

- Neem de RC Tank en plak het roterende schietgestel op de RC maar verklein het wat zodat je een echt schietende RC hebt.

- Ik weet niet of dit gaat;) Maar neem de barracks en plak de wielen van een tank eronder, dan het schietgestel van de hydra erop of die van de tank en de passagiersplaatsen zitten dan vanachter in die truck, zoals in het echte leger..

- Pak de RC Cam (bloempot) en clone hem 4 keer en zit ze op een houten palet van gta zelf. Nu kun je er 4 passagiers opzetten.

- De stairs die altijd op de luchthaven staan, ik denk dat je het al weet, zet gewoon de passagier beneden op de trappen en jij vanboven met stok met een wiel op.

- Baggage box, zet de passagiers in de box en je zit op de stok waar je het moet aanklikken met een ander voertuig, ik bedoel dus dat je het een voertuig op zichzelf maakt.

- Dan de sweeper, je neemt het waterkanon van de swat tank;) En plaats het erop, nu heb je een echte sweeper dan ook water sproeit. Plaats het kanon met de tuit waar het water uitkomt juist onder de sweeper met de tuit juist eruit. Of erboven als jij dat wilt;)

>>> Door Crack Junk: God said it would happen.. And it did<<<

Bewerkt: door .:TOM:.
Code veranderd in Quote. Rekte de hele pagina uit

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.