Geplaatst: 18 januari 200817 jaren comment_869319 Introduction The return of the designer: Site! Screens Zie site! Downloads Download HomieMobile.rar! Download RoflCopter.rar! Download McGranny.rar Download Tinktank.rar Download BertCamper.rar Download Skypooper.rar Download Tracmunstor.rar Download ToktokMobile.rar Download PicknickHopper.rar Ejoy! by Puma. Bewerkt: 13 februari 200817 jaren door Puma
Geplaatst: 4 februari 200817 jaren comment_883419 Je ideeën blijven komen zie ik Steeds, alles ziet er nog goed uit, zelfs nog beter vind ik. Al gedacht aan een ruimteraket ? Tom
Geplaatst: 4 februari 200817 jaren comment_883446 Mja, iets als Thunderbirds..Done! <Plaatje> Ziet er goed uit, ik kijk uit naar de ingame screens en vooral je volgende filmpje =]. Ga je als je alle voertuigen hebt veranderd ze in 1 grote conversie plaatsen?
Geplaatst: 4 februari 200817 jaren Auteur comment_883476 Hier is je ingame screen: De wielen zitten niet op de goede plaats. Ik heb al zitten klieren met die pivots en de coördinaten, maar dat werkte niet. Ik heb het voorwiel aan het linkerachterwiel gelinked, en het achterwiel aan het rechterachterwiel (zodat ze niet draaien wanneer je stuurt). De coördinaten van de dummy's en de bijbehorende wielen zijn hetzelfde, maar toch blijft het probleem. Any ideas?
Geplaatst: 4 februari 200817 jaren comment_883577 Hier is je ingame screen: De wielen zitten niet op de goede plaats. Ik heb al zitten klieren met die pivots en de coördinaten, maar dat werkte niet. Ik heb het voorwiel aan het linkerachterwiel gelinked, en het achterwiel aan het rechterachterwiel (zodat ze niet draaien wanneer je stuurt). De coördinaten van de dummy's en de bijbehorende wielen zijn hetzelfde, maar toch blijft het probleem. Any ideas? Voor de wielen heb ik niet echt een idee behalve hem i.p.v de hoovercraft ding zetten en dan de hoovercraft een stuk zwaarder maken. Maar de textures zou ik veranderen, ze zijn namelijk bijna/ exact gelijk aan de weg, het ziet er nu niet heel goed uit, net alsof ze doorzichtig zijn.
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren Auteur comment_883895 De wielen zijn enigszins gefixed, alleen het voorwiel draait niet rond, en de wielen krijgen een heel klein beetje andere textures: work in progress, dus.
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_883948 De wielen zijn enigszins gefixed, alleen het voorwiel draait niet rond, en de wielen krijgen een heel klein beetje andere textures: work in progress, dus. Ziet er vet uit Edit: Mechien kun je het stuur langer maken en meer in het midden dat die het stuur vasthoud Anders ziet het er een beetje gek uit :o Bewerkt: 5 februari 200817 jaren door Timske
Geplaatst: 8 februari 200817 jaren comment_886310 Wanneer wordt de hotdog gereleased? Vind hem Ubergeil! Greetz, die flinstonewagen is ook gaaf!
Geplaatst: 8 februari 200817 jaren Auteur comment_886357 Binnenkort zal ik alle voertuigen releasen. In de toekomst zal er hoogstwaarschijnlijk nog een soort van "über"-Puma'sLovelyVehicleShowroom mod komen, met een eigen showroom, een cheat waarmee er alleen nog maar leipe voertuigen rondrijden en meer..
Geplaatst: 8 februari 200817 jaren comment_886378 Binnenkort zal ik alle voertuigen releasen. In de toekomst zal er hoogstwaarschijnlijk nog een soort van "über"-Puma'sLovelyVehicleShowroom mod komen, met een eigen showroom, een cheat waarmee er alleen nog maar leipe voertuigen rondrijden en meer.. Met die cheat kan ik je helpen, dat als je die killerclownmod doet, dat er jouw voertuigen rijden of die yakuzacheat. Dit is makkelijk te doen, Kan bijna niet meer wachten! Greetz
Geplaatst: 8 februari 200817 jaren Auteur comment_886407 Die cheat is niks anders dan een lijntje in "cargrp.dat" veranderen, geen SCM-gedoe dus..
Geplaatst: 8 februari 200817 jaren comment_886428 Die cheat is niks anders dan een lijntje in "cargrp.dat" veranderen, geen SCM-gedoe dus.. Idd, Niks moeilijks aan, maar daar heb je al ervaring mee zo te zien in je filmpjes. Greetz
Geplaatst: 11 februari 200817 jaren Auteur comment_889224 Toch maar even een showroom in elkaar puzzelen.. Work in progress, nog lang niet klaar. Het enigste probleem is dat, sinds ik aan het gebouw aan het sleutelen ben, de omgeving begint te knipperen en ik zelfs dit krijg: Bewerkt: 11 februari 200817 jaren door Puma
Geplaatst: 11 februari 200817 jaren comment_889232 probeer is het gebou te inspecteren op fouten of onnodige dingen. of verwijder het gebou uit de gta3.img en zet hem er dan weer in en kijk dan is of het kan
Introduction
The return of the designer:
Site!
Screens
Zie site!
Downloads
Download HomieMobile.rar!
Download RoflCopter.rar!
Download McGranny.rar
Download Tinktank.rar
Download BertCamper.rar
Download Skypooper.rar