Jump to content
Geplaatst:
comment_869632

Heey allemaal. Nou de titel zegt het al, dit is het grote RFOM topic. Je kan hier alles kwijt wat je kwijt wilt over RFOM. Van Campaign tot Samenspel, en van Multiplayer tot Online. Heb je vragen, stel ze dan :Y

Ff wat ik zelf van RFOM vind:

Een top game die in mijn ogen nog steeds met trots naast de andere nieuwe PS3 spellen kan staan. De verhaallijn is absoluut fantastisch en de afslachtingen in het online spel blijven helemaal top.

Zelf ben ik een Supreme Commander, de RFOM kenners kennen die rank vast wel, de allerhoogste rank is dat. Vijf sterren met 3 kleine sterretjes ernaast. En ik ben er trots op! :puh:

Als je wilt kan je me als vriend toevoegen op Resistance. Mijn account heet RuftCrush, dat is natuurlijk vanzelfsprekend lol.

• Reacties 54
  • Bezichtigingen 3.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_878597

Aanschouwt gij mijn ownage filmpje. Ik heb dit filmpje gemaakt door middel van de 2 über vetste previews/trailers van RFOM te combineren, en dat ook nog te combineren met wat gameplay. Daarna heb ik er ook nog een stuk muziek in geplaatst. Nou niet daarna, maar gewoon tijdens het filmpje lol dat was niet logisch okay. In ieder geval, Enjoy!

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_887206
Beste mensen,

Ik heb net een kamer aangemaakt met de naam 'Nederland Only'

Dus hebben jullie zin om te komen. Join dan,

Rullez

Ik denk dat ik nu een beetje te laat ben, lol :puh:

Wat is je PSN account naam?

Geplaatst:
comment_887634
Beste mensen,

Ik heb net een kamer aangemaakt met de naam 'Nederland Only'

Dus hebben jullie zin om te komen. Join dan,

Rullez

Ik denk dat ik nu een beetje te laat ben, lol :puh:

Wat is je PSN account naam?

Cranker1993

Ik ga vanavond 'Capture The Flag' doen. Als jij mij even toevoeg. Dan stuur ik wel een uitnodiging rond half 9.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_899161

Ik vind RFOM online bagger saai.

Ik zat dat spel online te doen maar dat zuigt ik heb nog nooit zoon slechter online game gezien.

Als je denkt dat ik het spel nu af zit te kreken dan heb je het goed mis want de singelplayer is anders harstikke leuk, mooi verhaal, mooie omgeving.

Wat ik ook heel leuk vind aan RFOM is dat je met zijn tweeen de de singelplaiyer kan doen, dat heb je ook niet in elke game.

Geplaatst:
comment_899664
Ik vind RFOM online bagger saai.

Ik zat dat spel online te doen maar dat zuigt ik heb nog nooit zoon slechter online game gezien.

Als je denkt dat ik het spel nu af zit te kreken dan heb je het goed mis want de singelplayer is anders harstikke leuk, mooi verhaal, mooie omgeving.

Wat ik ook heel leuk vind aan RFOM is dat je met zijn tweeen de de singelplaiyer kan doen, dat heb je ook niet in elke game.

saai online??

ben je hellemaal ofwel ben je slecht online

daarom vindt jet het niet leuk

ik had dat ook vroeger het is kwestie van oefenen

ofwel ben FPS hater :7

Geplaatst:
comment_905779
nu het toch het grote resistance fall of man topic is.

welke online rank hebben jullie?

Rank 60 ownage machines kennen geen genade, ze pwnen iedereen zonder pardon, en eindigen altijd eerste.

En wat als er meerdere mensen van level 60 zijn?

Dan word het dringen op de 1e plaats ^_^

Ik ben rank 40 of zo en eindigde (toen ik nog vaka speelde) ook vaak als 1e of 2e hoor

Geplaatst:
comment_905825
nu zaterdag kan ik online komen.

tussen 20u tot 00u

mijn psn:absm

gaan we de room met of zonder wachtwoord doen?

room name:BE vs NL :puh:

is hier iemand online geweest dan?

ik kon niet er was in de buurt een fuif.

sorry :7 .

Geplaatst:
comment_906196
nu zaterdag kan ik online komen.

tussen 20u tot 00u

mijn psn:absm

gaan we de room met of zonder wachtwoord doen?

room name:BE vs NL :puh:

is hier iemand online geweest dan?

ik kon niet er was in de buurt een fuif.

sorry :7 .

Ik was er waarschijnlijk wel. Maar dan in een andere game. De volgende keer als je een keer online wilt. STuur mij dan maar een berichtje op PSN. Mijn PSN is 'Cranker1993'. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.