Jump to content
Geplaatst:
comment_870464

Wie heeft bowling al gespeeld? Ik heb al veel keer gespeeld en won 5 keer eerste plaats. Het is echt plezant.

Hebben jullie ook grappige moment over de bowling?

Ik wel: De jongen gooide de bal maar op verkeerde baan :bonk: en hij liep op de bowlingbaan om de bal te pakken maar hij viel op de grond :bonk:

Jullie mogen alles praten over de bowling.

Bowling 34 leden hebben gestemd

1. 1. Heb je al bowling gespeeld?

• Ja
      33
    • Nee
      0
    • Nee, maar ik zal later wel spelen
      1

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1004125

Of ik wel eens bowl ? Ja, ik bowl wel eens met de familie. Vooral in de vakantie's, dan willen we nog wel eens Bowlen. Maar dat is dan niet alles, wij bowlen eerst, dan gaan we meestal Lasergamen en daarna gaan we nog een keer 15 min Karten. Dus we doen drie dingen als we ons vervelen, waaronder bowlen :puh:

Ik ben niet zo goed in bowlen, ik moet altijd de lichtste bal nemen, anders wordt het helemaal niets... :duh:

Maar toch heb ik een keer 'Strike' gegooid:P 8):bier:

Oja, en ik heb nog een keer mijn nichtje 'omver' gebowld. Mijn nichtje probeerde een keer te bowlen, maar natuurlijk komt een meisje van twee niet zover, en dus bleef de bowling bal midden op de baan liggen. Zij liep over de bowling baan om de bal te pakken. Maar natuurlijk is de bal veelste zwaar voor een meisje van twee, dus riep mijn broer: 'Help haar eens even om die bal te pakken.' Ik dacht nee, laat maar. Ik tik de bal wel aan met een andere Bowling bal. Zij was inmiddels alweer van de baan af, maar net toen dat ik de bal aan wilde tikken met een andere bal, sprong zij op de baan. Vervolgens kwam de bowling bal van mij met een aardige snelheid aan. Ik bowlde mijn 'nichtje' omver...:duh: Gelukkig hield ze er alleen maar twee blauwe plekken aan over :puh:

Domme actie van mij...:duh: Maar toen was ik ook nog wel een stukje jonger... :puh: ( 8 )

Swiggers

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1018203

Tuurlijk heb ik wel eens gebowled ( kwee niet of je dat zo schrijft :puh:)

Ik kan het alleen niet zo goed, want m'n vingers blijven altijd in de ballen hangen :bonk: en die met hele grote gaten zijn te groot :puh:

Maar op de Wii kan ik wel goed bowlen, 4x achter elkaar een strike is mijn record:D

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1036434

Het is niet me hobby of sport, het is meer vermaak met familie of vrienden. Echt grappige dingen heb ik niet, ik ben alleen een keer op me bek gegaan op de baan. Meer niet :sigaar: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.