Geplaatst: 20 januari 200817 jaren comment_870539 Mn psp slim is op de grond gevallen. op de bovenzijde is er een brokje van en onder de volume knop een halve cent. van de zij ervan.op het scherm vanboveneen klein brokje. werkt er daar garantie op?kan je dat vermaken in game mania? Er zijn geen dooie pixels. MIEK
Geplaatst: 20 januari 200817 jaren comment_871017 Dat is beschadigt maar het scherm een halve milimeter Tja dan had ik hem eerst naar Sony opgestuurd. En kijken of hij door hun wordt gemaakt. Als hij niet door Sony wordt gemaakt kan je het kapje zelf maken met wat plamuur. En het beeldscherm moet je dan zo maar laten.
Geplaatst: 20 januari 200817 jaren Auteur comment_871041 Dat is beschadigt maar het scherm een halve milimeter Tja dan had ik hem eerst naar Sony opgestuurd. En kijken of hij door hun wordt gemaakt. Als hij niet door Sony wordt gemaakt kan je het kapje zelf maken met wat plamuur. En het beeldscherm moet je dan zo maar laten. Wat is plamuur? Zou het een goed idee zijn er anders stickers van gta erop te plakken
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872238 Dat is beschadigt maar het scherm een halve milimeter Tja dan had ik hem eerst naar Sony opgestuurd. En kijken of hij door hun wordt gemaakt. Als hij niet door Sony wordt gemaakt kan je het kapje zelf maken met wat plamuur. En het beeldscherm moet je dan zo maar laten. Wat is plamuur? Zou het een goed idee zijn er anders stickers van gta erop te plakken Met plamuur kan je dingen strak maken, zoals spijkers wegwerken op plinten. Auto's enz. Als je een klein beetje op je vinger doet. En het dan zorgvuldig goed uitsmeerd. En later wat bij verft. Zal je het bijna niet meer zien.
Geplaatst: 25 januari 200817 jaren Auteur comment_874931 Dat is beschadigt maar het scherm een halve milimeter Tja dan had ik hem eerst naar Sony opgestuurd. En kijken of hij door hun wordt gemaakt. Als hij niet door Sony wordt gemaakt kan je het kapje zelf maken met wat plamuur. En het beeldscherm moet je dan zo maar laten. Wat is plamuur? Zou het een goed idee zijn er anders stickers van gta erop te plakken Met plamuur kan je dingen strak maken, zoals spijkers wegwerken op plinten. Auto's enz. Als je een klein beetje op je vinger doet. En het dan zorgvuldig goed uitsmeerd. En later wat bij verft. Zal je het bijna niet meer zien. THANKS!!
Mn psp slim is op de grond gevallen.
op de bovenzijde is er een brokje van en onder de volume knop
een halve cent. van de zij ervan.op het scherm vanboveneen klein brokje.
werkt er daar garantie op?kan je dat vermaken in game mania?
Er zijn geen dooie pixels.
MIEK