Jump to content
Geplaatst:
comment_870539

Mn psp slim is op de grond gevallen.

op de bovenzijde is er een brokje van en onder de volume knop

een halve cent. van de zij ervan.op het scherm vanboveneen klein brokje.

werkt er daar garantie op?kan je dat vermaken in game mania?

Er zijn geen dooie pixels.

MIEK

Featured Replies

Geplaatst:
comment_871017
Dat is beschadigt maar het scherm een halve milimeter

Tja dan had ik hem eerst naar Sony opgestuurd. En kijken of hij door hun wordt gemaakt. Als hij niet door Sony wordt gemaakt kan je het kapje zelf maken met wat plamuur. En het beeldscherm moet je dan zo maar laten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_871041

Tja dan had ik hem eerst naar Sony opgestuurd. En kijken of hij door hun wordt gemaakt. Als hij niet door Sony wordt gemaakt kan je het kapje zelf maken met wat plamuur. En het beeldscherm moet je dan zo maar laten.

Wat is plamuur?

Zou het een goed idee zijn er anders stickers van gta erop te plakken :puh:

Geplaatst:
comment_872238

Wat is plamuur?

Met plamuur kan je dingen strak maken, zoals spijkers wegwerken op plinten. Auto's enz. Als je een klein beetje op je vinger doet. En het dan zorgvuldig goed uitsmeerd. En later wat bij verft. Zal je het bijna niet meer zien.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_874931

Wat is plamuur?

Met plamuur kan je dingen strak maken, zoals spijkers wegwerken op plinten. Auto's enz. Als je een klein beetje op je vinger doet. En het dan zorgvuldig goed uitsmeerd. En later wat bij verft. Zal je het bijna niet meer zien.

THANKS!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.