Hey ik heb een rare bug/fout.. dit kun je zien op dit plaatje:
Zoals je kunt zien is er veel verdwenen en de lucht is heel raar
Hoe kan ik dit weer recht zetten?
Als ik het spel begin dan is het gewoon normaal maar na een tijdje ( 1 minuut ofzo )
wordt het zo net als op het plaatje. Hoe fix ik dit? Is me computer er niet geschikt voor?
Moet ik drivers updaten? ( Zo ja, ik weet niet welke dus help me met m'n specs op te zoeken xD)
Please help mij.
Nog paar andere vragen:
Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik veel geld krijg?
Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik op de scooter kan blijven zonder dat ik val?
Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik alle wapens krijg?
Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik alle missie's niet hoef te doen? ( Ik wil namelijk gewoon vrij spelen en ik hou niet van om missie's te doen want dat durf ik niet xD kweet niet waarom maar ik kan het gwn niet ;l, niet zeggen van pussy's ofzo )
Ik wil gewoon overal kunnen in heel vice city.. naar alle steden zonder dat de Road dicht is.. help me alsjeblieft, kwil gwn vrij spelen, mensen killen, lol maken, stunts uithalen, auto's verzamelen ( ook scooters, heli's etc )
Ik danku alvast voor de hulp die ik ga krijgen ( Hopelijk )
Hey ik heb een rare bug/fout.. dit kun je zien op dit plaatje:
Zoals je kunt zien is er veel verdwenen en de lucht is heel raar
Hoe kan ik dit weer recht zetten?
Als ik het spel begin dan is het gewoon normaal maar na een tijdje ( 1 minuut ofzo )
wordt het zo net als op het plaatje. Hoe fix ik dit? Is me computer er niet geschikt voor?
Moet ik drivers updaten? ( Zo ja, ik weet niet welke dus help me met m'n specs op te zoeken xD)
Please help mij.
Nog paar andere vragen:
Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik veel geld krijg?
Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik op de scooter kan blijven zonder dat ik val?
Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik alle wapens krijg?
Weet iemand van jullie een Cheat waarmee ik alle missie's niet hoef te doen? ( Ik wil namelijk gewoon vrij spelen en ik hou niet van om missie's te doen want dat durf ik niet xD kweet niet waarom maar ik kan het gwn niet ;l, niet zeggen van pussy's ofzo )
Ik wil gewoon overal kunnen in heel vice city.. naar alle steden zonder dat de Road dicht is.. help me alsjeblieft, kwil gwn vrij spelen, mensen killen, lol maken, stunts uithalen, auto's verzamelen ( ook scooters, heli's etc )
Ik danku alvast voor de hulp die ik ga krijgen ( Hopelijk )
En ik wens u nog een verdere speel plezier.
M.v.g
ExCellent